|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Laatste berichten die ik hoorde waren erg positief. Nog steeds aan het werk, binnenkort doorstroom naar echte baan en zelfstandig wonen. Maargoed blijf vooral een karikatuur van hem maken als jullie je daar lekker bij voelen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
This is also a very good post which I really enjoyed reading. It is not everyday that I have the possibility to see something like this. |
|
Neuken? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Virussen zijn je vriend! |
|
Verhogen je werstand! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: quote: Betrapt, schaduwaccount van Mark!! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Er is nu ook een nieuwe variant met wormen in plaats van virussen. En ik kan er ook weinig aan doen dat mijn posts so populair en quote-waardig zijn, dat is gewoon een juk waar ik mee moet leven. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
blijven spelen signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |