IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : vrienden die geen vrienden blijken te zijn. Vorige pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-06-2002 12:15 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Alles is wel zo'n beetje gezegd, dus ik be beperk me tot; Sterkte!!!

-edit- typo.

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 06-06-2002 12:16]


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 06-06-2002 13:07 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Heel erg vriendelijk en gastvrij wat jullie voor dit persoon hebben gedaan Cadaveria.Dat dit persoon zo reageert is echt belachelijk.Sterkte ermee!

respect van hier


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-06-2002 14:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hey folks bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik toch idd de wijste moet zijn en hem gewoon negeren. Ik heb zijn e-mial adres geblokkeerd, maar vandaag kreeg ik een e-mail van een andere vriend van die eikel. nou ja, ik denk dat ik dit concept maar ga verkopen aan joop van der ende, kan ik voor deze soap tenminste nog wat geld vangen .. maar in iedergeval heeeel erg bedankt voor jullie reacties


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-06-2002 14:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2002 14:05 schreef Cadaveria het volgende:
hey folks bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik toch idd de wijste moet zijn en hem gewoon negeren. Ik heb zijn e-mial adres geblokkeerd, maar vandaag kreeg ik een e-mail van een andere vriend van die eikel. nou ja, ik denk dat ik dit concept maar ga verkopen aan joop van der ende, kan ik voor deze soap tenminste nog wat geld vangen .. maar in iedergeval heeeel erg bedankt voor jullie reacties
Op een gegeven moment zijn de email-adressen op he.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-06-2002 14:11 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hehe, of zijn vrienden


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 06-06-2002 14:44 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

2 kanten aan het verhaal. Maar om zo simpel mogelijk te blijven. Niet blokkeren maar de mailtjes bewaren.

Zou de persoon in kwestie gewoon "wissen"...


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 06-06-2002 15:39 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Wat een klootzak..
Blokkeren die zooi!
Als je een hotmail adres hebt kan je ook ongewenste post van onbekende email adressen blokkeren, dan dien je een lijst van geaccepteerde email adressen(vrienden, kennissen) te maken


[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 06-06-2002 15:42]


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen