|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Alles is wel zo'n beetje gezegd, dus ik be beperk me tot; Sterkte!!! -edit- typo. [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 06-06-2002 12:16] |
|
hey folks bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik toch idd de wijste moet zijn en hem gewoon negeren. Ik heb zijn e-mial adres geblokkeerd, maar vandaag kreeg ik een e-mail van een andere vriend van die eikel. nou ja, ik denk dat ik dit concept maar ga verkopen aan joop van der ende, kan ik voor deze soap tenminste nog wat geld vangen .. maar in iedergeval heeeel erg bedankt voor jullie reacties Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Op een gegeven moment zijn de email-adressen op he. |
|
hehe, of zijn vrienden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
2 kanten aan het verhaal. Maar om zo simpel mogelijk te blijven. Niet blokkeren maar de mailtjes bewaren. Zou de persoon in kwestie gewoon "wissen"... |
|
Wat een klootzak.. Blokkeren die zooi! Als je een hotmail adres hebt kan je ook ongewenste post van onbekende email adressen blokkeren, dan dien je een lijst van geaccepteerde email adressen(vrienden, kennissen) te maken [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 06-06-2002 15:42] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |