|
Auteur: |
|
|
In this DEFIIIIIAAAAAAAAAANCE Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Heb de swag errond steeds cooler gevonden dan de muziek. Had er shirts van, maar vond de muziek niet zo heel goed. Earth Crisis beter. Maja. Hardline. En nu gaan we vegen |
|
Live goed. Op plaat ken ik het niet zo eigenlijk. |
|
Sowieso In This Defiance checken, baas. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
One Truth Ben ... One Truth De beste. |
|
Die... euhm... moet nog gehoord worden... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gaat heen en schaamt u .. |
|
quote: Baas boven baas Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die clip van 'Blistered' kwam vroeger wel eens langs op Headbanger's Ball. Ik vind het nu nog net zo gaaf als toen. Tijdloos nummer wat mij betreft. Die skatermode ziet er wel gedateerd uit, hehe. |
|
quote: Boeiender |
|
Heb ik dat verhaal al verteld van toen ik bij Earth Crisis in Biebob zat "I am straight edge" zat mee te zingen? En nu gaan we vegen |
|
quote: Of bij Throwdown in Hasselt, "Straight edge" roepen met mijn pint in de lucht. En nu gaan we vegen |
|
One truth is idd hun beste plaat met nummers die er echt boven uitstaken. In this Defiance vond ik degelijk, maar niet meer dan dat. Angermeans was bedroevend slecht, doch met Witness a rebirth (waar Igor Cavalera trouwens de drums heeft ingespeeld) waren ze terug op niveau met enkele sterke nummers. Blij dat ik die plaat een kans gegeven heb (in tegenstelling tot veel andere mensen uit de sxe scene die er niks meer van moeten weten wegens edge dropping van de zanger). Om eerlijk te zijn: One truth (en dan vooral een selectie van nummers) is de enige plaat die ik nog af en toe eens afspeel. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: ? Dat heeft denk ik meer te maken met de matige nu-metalplaat Angermeans.Als je dan na 10 jaar nog eens een keer een plaat uitbrengt moet je niet verwachten dat mensen er nog op zitten te wachten. Wellicht dat in jouw lokale sXe-scene die gebeurde, maar om het gebrek aan succes op de edgebreak af te schuiven is een beetje makkelijk. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Angermeans stond dan ook symbool voor de edgebreak. Hét einde. In this defiance en One truth. Da's al da je moet hebben van deze band. En nu gaan we vegen |
|
In juni in NL. Zeeland. Enige show. Cornered ook. Beetje heersen. |
|
Netjes! Hopelijk heerst het meer dan die recente EP. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Net die nieuwe ep binnen, prima te doen. Tja... One Truth zullen ze helaas nooit meer evenaren. Godver, wat hakte die plaat er destijds in. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dit! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nope, echt niet. One Truth is goed, maar In This Defiance is stukken beter. Iets minder meeslepend, maar wel meer peper in de reet. Sowieso een fantastische band. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
sterf! There is only one truth! discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Een plaat met Blistered en Stand As One wint sowieso. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Index / Heavy Metal |