![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De LP is nu voor 15 euro verkrijgbaar bij Bol. Aanbieding geloof ik. Ik ga thuis toch nog eens even kijken. ![]() |
|
Nieuw bikkelhard en zwaar nummer. En ja, fucking gaaf nummer ![]() En nog een tof nieuwe interview met Lee Dorrian. http://www.invisibleoranges.com/with-the-dead-premiere-interview/ bub ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 24-08-2017 22:44] ![]() |
|
quote: Net als de vorige is deze ook weer erg saai. ![]() |
|
Ik was ook alweer vergeten dat deze band bestond. ![]() |
|
Ach, het is maar de beste heavy plaat van de afgelopen jaren. Dat jullie 'm saai vinden is niet mijn probleem. ![]() ![]() |
|
Ik ben ook nog steeds fan van die plaat. ![]() |
|
Ik heb de nieuwe nu opstaan. Lekker, maar vooral meer van hetzelfde. De catchy stukken die de vorige juist extra ruig maakte hoor ik nog niet zo terug. ![]() |
|
Geen goede nummers eigenlijk en de zang was al matig. En de oude drummer moet terug! "Succes lijkt in de toekomst te liggen." ![]() |
|
Drums zijn helemaal prima. Evenals de vocals. Ik hoor toch echt liever dit dan de volgende clichématige Juss Osbourne ripoff. Of een standaard grunt/scream/wat ervoor doorgaat bij gemiddelde sludgeplaten. Het is meer dat dit net zozeer de b-sides van het debuut hadden kunnen zijn. Alsnog prima aan te horen, daar niet van. En hopelijk groeit het. Kortom: ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld. ![]() |
|
quote: Zang is al sinds Cathedral matig ![]() ![]() |
|
Het laatste nummer staat me wel aan. ![]() |
|
Tweede luisterbeurt stemt me al vrolijker. Moet gewoon hard. ![]() |
|
De nieuwe plaat is loodzwaar, maar gaat langzaamaan vervelen. Aan het eind hebben ze je weer bij de lurven met CV1, ontzettend vette track met een gastbijdrage van Russell Haswell. ![]() |
|
Begon nogal awkward, maar die nieuwe blijkt toch echt vet te zijn. Het heeft niet zo'n impact als het debuut, maar rost toch echt een goed eind weg. ![]() |
|
Dattem. Alsnog beter dan het grootste deel van de gigantische lading aan 'heavy heavy low low' de laatste tijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |