|
Auteur: |
|
|
Graspop zou deze affiche gewoon moeten overnemen, want zelf kunnen ze het nooit zo goed krijgen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Het zal mij ook niks verbazen als er nog aardig wat van die bands ook op het GMM lijstje terecht gaan komen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Potentieel kijkvoer: Rammstein, Black Sabbath, Korn, Megadeth, Ghost, Slayer, The Offspring, Volbeat, Dropkick Murphys, Gojira, King Diamond, Foreigner, Anthrax, Dragonforce, August Burns Red, Thy Art is Murder, Testament, Overkill, Deicide, Abbath, Sacred Reich, Entombed AD, Paradise Lost, Enslaved, Vader, Converge, Kvelertak, Vision of Disorder, Walls of Jericho, Heaven Shall Burn, Saviours, Strife, Winter,... Wordt nog een lastige met het tijdschema. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
[copy/paste metalfan] is toch niet leuk meer, het is letterlijk overkill |
|
quote: Zou je denken? |
|
|
|
quote: Inderdaad! |
|
quote: Oh, Harm's Way! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zei daar iemand Harm's Way? https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Godsamme wat een lijst, dikke namen hoor. Waarom is Harm's Way geen headliner trouwens? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Flinke lijst ja, en zo vroeg al. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En uitverkocht... WAT IS?! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nog steeds qua line-up en aankleding bij verre het beste festival van Europa. Maar laf dat ze mongloïde racistische redneck Anselmo niet van de line-up af gooien terwijl ze een paar jaar geleden wel Satanic Warhamster terecht weerden vanwege de NS affiliaties van die band. [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 09-02-2016 2:03] |
|
quote: hehe |
|
Ook hiervan dit weekend livestreams voor de liehebber: http://concert.arte.tv/fr/collections/hellfest The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik weet niet wat er met die stream aan de hand is (kijk nu Abbath) maar dit hou ik zo niet lang vol. Constant vastlopen/ random vooruitspringen. Edit: oké dat, plus Abbath is strontlazarus. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 18-06-2016 1:09] |
|
quote: Tof. Achteraf kan je de streams ook bekijken. Sommigen dan. http://concert.arte.tv/fr/collections/hellfest Lekker de streams rippen naar de harde schijf. Geniaal optreden van Primordial. Jammer alleen dat het geluid een irritant extra geluid heeft. Alsof je rechterspeaker niet helemaal deugd. Dit zit hem dus in de opname. bub |
|
Geen geluidsprobleem hier momenteel. Misschien werkt je rechter speaker niet helemaal naar behoren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De andere streams zijn prima. Primordial en Archgoat (kom ik later achter) niet. Speaker, een Tannoy is prima. bub |
|
Net ook ff de Graspop stream gecheckt. Die rammelt hier echt aan alle kanten. Dat heeft Hellfest dus stukken beter voor elkaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Godver hey. Zit nu Ghost op Hellfest te kijken. Wat je ook van de band vind, man, wat geven die gasten een show weg, tering! |
|
Wat is dat Turbonegro eigenlijk een gaye meuk. De Village People van de rockscene. ;-) [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-06-2016 23:54] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
De streams van Ghost en Megadeth zijn toegevoegd. Hele toffe opnames. Met name die van Ghost. Hij stond al op internet maar dit was een capture van de livestream. Beeld en geluid kwam een enkele keer stotterend door. Nu is deze perfect. http://concert.arte.tv/fr/ghost-au-hellfest bub |
Index / Concerten |