|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zullen wij ze maar gewoon op onze trainingspakken naaien? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik had ooit een cathedral joggingbroek, 1992 tour, meen ik. Die band snapte het. VIESPEUK!!! |
|
quote: Je geheugen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zware tijden, ja. Zware tijden. VIESPEUK!!! |
|
quote: En mijn zondagse Cavello vernaggelen zeker? Dacht het niet. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Leren vest en een tipp-ex pen, kitverwijderaar en je loopt altijd met de juiste bandnaam rond. Zet niet je 06-nummer op je vest als je naar een festival gaat. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Dat van een vecht-ex, een vervelende schoonmoeder of een kwal van een collega is dan wel weer aan te raden. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Perfect! Overigens heb ik nog wel een patch jas, gewoon voor de lol. Niet dat ik hem draag maar geinig vind ik het wel. bub |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
VIESPEUK!!! |
|
quote: Ik ken er wel een paar. Maar ga geen namen noemen... |
|
quote: Haha, Cavello. Ik moest het even hardop uitspreken. Zeker 15 jaar geleden dat ik dat woord voor het laatst gelezen, gehoord of uitgesproken heb. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Sommigen maken er wel een werkje van: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik had het gezien op de facebook all about king Diamond en Mercyful Fate groep dingus. Tof gedaan. Overigens...nog een dikke week dat Ome King weer in Nederland speelt! [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 27-05-2016 19:16] bub |
|
Die achterkant. Gaaf! Alleen heel erg niet fan van het nieuwe MF logo, zou ik niet op de voorkant gedaan hebben. VIESPEUK!!! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |