|
Auteur: |
|
|
Edit: Ow zo'n keyboard, gaat dat niet digitaal via je geluidskaart?? Of met een mini-jack?? [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 31-10-2002 21:36] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ps/2 of usb edit: je hebt ook nog de oude aansluiting die is ongeveer 2 keer zo dik als een ps2 aansluiting [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 31-10-2002 21:35] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dat heet toch gewoon een midi-cable? Ik heb zo'n ding ooit een keer bij een sound blaster pro gekregen. |
|
Keyboard == Synthesizer scuuses voor de verwarring, maar ik bedoel dus zo'n muziekinstrument ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Had ik na pauls reactie al door, ik verbaasde me al. Ehm, dat moet volgens mij over de geluidskaart, ik denk digitaal via Coax of met een mini-jack [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 31-10-2002 21:39] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
O LOL! ahahah, ik dacht aan een toetsenbord, keyboard weet je wel eheh. Ik heb niks gezegd! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
jah de "toetsenbord" / "synthesizer" overeenkomsten in het engels zijn flink irritant, ook bij het zoeken met search engines. Maar wat ik dus wil is mijn keyboard(muziekgeval) op mijn PC aansluiten, zodat ik het geluid via mijn soundcard kan versterken. En verder moeten er dan ook wel programma's te vinden zijn waarmee je geluiden kan mixxen en vervormen e.d. Misschien dat ik zo wat meer kan met dat ding. Maar heeft niemand zo'n opstelling thuis staan? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dat ben ik al jaren van plan maar het komt er niet echt van.. Een kabel heb ik er wel voor... |
|
quote: En hoe kom je aan die kabel? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
heb iemand nog batterijen over? |
|
quote: Kijk in de winkel ofzo! lol "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Je moet oppassen, ik heb ook ooit een kabel gekocht om mijn keyboard op de computer aan te sluiten, maar de kabel pastte niet in de computer (wel in het keyboard). Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ligt eraan wat je wilt... Als je je synth wilt opnemen: Gewoon tulp -> mini-jack kabeltje drtussen... (Wel ff 2 jack-tulp adaptortjes dropdoen zodat ze in je output van je synth passen.) Als je synth sp/dif uitstuurt (en je pc een sd/dif poort heeft): sp/dif kabeltje drtussen! Als je midi wilt gebruiken: Koop een midi kabel met een joystick-poort in/uitgang... Die sluit je aan op je (duh) joystick poort... Andere eindes in je midi in/out van je synth en het werkt... Wel zorgen dat je je 'out' stekker in je midi-in van je synth stopt en andersom anders werkt het niet That's it... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Kun je volgens mij in elke computerzaak kopen... |
|
Werd die niet gemaakt uit de rib van Adam? Tum podem extulit horridulum... |
|
uit je synth komt toch cinch? en je geluidsingang is toch jack? awel koop een cinch-jack kabeltje en huppakee Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Index / Algemeen |