|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Als e mens dorst heeft trekt men rare gezichten hé! En het was daar verschrikkelijk warm. En ik kan het weten want ik moest maar dan linkshandig Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
MORTIFER in volle glorie (foto door Icequeen) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dit is wel de zomerglorie Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
het was fucking 33°!!! Ga jij dan fff in jas en hoed ofzo rondlopen???Al was er op kleudde wel zo'n kerel... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: WOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!Ik lig in een deuk!!!knap hoor!!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Foei!!!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: waar zijn de rest van mijn foto's???? hé,wel klote dat je er maar een beperkt aantal per e-mailadres kan opzetten Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Hup op algemene aanvraag van Icequeen NOg meer Mortifer picts voorradig hoor. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |