|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan zou ik er nog wel weer eens over na willen denken ja. Die locatie die ze nu hebben is echt té slecht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is er iemand die zijn vrijdag ticket wil omruilen voor een combi vrijdag zaterdag ticket? Het is wel een digitaal ticket, weetniet of dat zomaar kan, iemand een idee? |
|
quote: Zou gaaf zijn. Boeiender |
|
quote: Ik zit ineens te denken. Gary Holt. Slayer op vrijdag, Exodus op zaterdag. Zou hij dan ook optreden met Exodus? Want daar zit hij toch tijdelijk niet in vanwege touren met Slayer of of zo? VIESPEUK!!! |
|
quote: Het zou zo kunnen maar ik ben vermoed van niet. Even het Slayer tourschema bekeken. De zondag spelen ze op Bloodstock in Engeland. Zaterdag een reisdag...Mogelijk dat Gary een vliegtuig later neemt. Ik acht de kans echter klein. bub |
|
Beide dagen aanwezig! |
|
quote: no chance |
|
Zoals Dave Lombardo met Suicidal Tendencies op dezelfde dag moet optreden als Slayer, op de Lokerse feesten (waar hij zelf niets van scheen te weten, blijkende uit een recent interview in Humo). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Iemand die op zaterdag wil carpoolen? Regio den bosch. Trein lukt ook wel maar meerijden is relaxter en gezelliger. |
|
Trein is toch ook heel gezellig [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-08-2016 20:24] |
|
quote: Nou, na 1.5 uur vind ik het meestal wel weer leuk geweest...en dan moet je nóg een uur Ik neem de trein van 12.03 vanaf DH Centraal. Jij? |
|
quote: wij ook |
|
quote: Ik kan met iemand meerijden |
|
quote: Zelfs met kleurplaten en vetkrijt is 't een lange zit. quote: Wat is er mis met de locatie? Lekker dicht bij de winkel, je staat niet tot je enkels in de modder? |
|
Leuk fetival, mooie plek en Slayer heerste de pannen van de kerktoren. Airbourne was ook gaaf om eens te zien, Vector ook en wat is Amarante een ongelooflijke saaie zaad band zeg.... Vandaag Exodus, Voivod en Carcas voor het eerst kijken.. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Carcass... Have fun Toon! Boeiender |
|
quote: En fetival daar val je dan weer niet over???????? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Nope, het is in het buitenland, dus daar val ik niet over.... Boeiender |
|
quote: Goed punt wel ja...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAYEEEEEEEEEEEER! Tering, wat heerste die band gisteren. Mooie lichtshow, perfect geluid. Gruesome en Vektor waren vet. Daarna bier drinken. Scar Symmetry vind ik niks. Wat een popband op als Amaranthe op een metal festival doet...ik weet het niet. Zwaar kut. Airborne, Hoewel ik wel van AC/DC houd doe Airborne mij op cd niet veel. Live was het een heerlijk feestje. En dan Slaaaaaaaaaaaayer! In het midden vlak achter de pit (leuk om te zien maar ik hoef er zelf niet meer in te staan) en meebrullen. Supergezellige sfeer in het algemeen Lekker weer. Het waaide amper en vrijwel bij alle bands een prima geluid. Vanmiddag weer. Edit: Pluspunt voor de Thai naast de ingang op het terrein. De beef nog wat is erg lekker. Medium niet erg pittig dus wanneer ik vandaag weer honger heb, voor de pittig. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 13-08-2016 12:04] bub |
|
En de vlaamsefrieten in een Wackenpuntzak waren ook een dikke heers..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Welke winkel? De locatie is kut omdat A) ze midden in de stad geen vergunning krijgen om de muziek op normaal volume te laten spelen, Solstafir was daarom een paar jaar terug bijna niet te horen. en het een volstrekt ongezellige parkeerplaats met dranghekken er omheen is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zag anders genoeg scheldpartijen van mensen die niet konden slapen door SLAYER voorbijkomen op faceboek anders, ging best hard. En Exodus was de winnaar van het hele gebeuren, wat ging dat los zeg. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Het was hard gisteren. Keihard. De fans, de pit. Maar vooral het geluid. Want metalfestival Into the Grave blies gisteravond zomaar even het woord grafherrie nieuw leven in. En Leeuwarden klaagde. Zoveel, dat het zelfs de politie te veel werd. Om elf uur zetten zij een bericht op hun Facebookpagina en op Twitter, met een oproep aan alle inwoners van Leeuwarden om alsjeblieft op te houden met bellen. Dat kon maandag weer. Van Bilgaard tot Cambuurplein, en alles daartussen, iedereen heeft het gehoord. Omrop Fryslân besteedde er uitgebreid aandacht aan, en zelfs 3FM besprak het op de radio. Op social media werd er druk gediscussieerd door Leeuwarders, en mensen daarbuiten. Waarom het zo hard was? Paul van Berlo, mede-organisator van het festival vertelt op Omrop Fryslân: “Slayer speelt alleen met dit geluidsniveau. Anders komen ze niet.” Tsjah. Boetes riskeren voor een vette band. Onder andere die band bracht gisteren 5500 mensen naar de stad, en vandaag nog eens zoveel, als het niet meer is. Onze bruisende, diverse stad. Horeca en andere binnenstadondernemers zijn daar behoorlijk blij mee. Veel mensen in de stad, veel omzet op de terrassen en in hotels, om zo maar eens iets te noemen. Letterlijk keiharde metal op Into the Grave Een beetje goed metalfestival is hard. Keihard. Is op de meest random momenten SLAYEERR schreeuwen. Beuken met bier in je handen en een shagje tussen je vingers geknepen. Het is tenslotte maar één keer per jaar. Vandaag heeft de organisatie dan toch maar overgegeven: het gaat zachter. Houden ze zich er niet aan? Dan krijgen ze een flinke dwangsom. 10.000 euro voor de eerste overtreding, 25.000 voor de tweede. Fikse maatregelen die het einde van het festival zouden betekenen. Dus dan maar inperken. Slayer is immers al geweest. Kan iedereen nu na Sesamstraat weer rustig slapen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |