|
Auteur: |
|
|
Geef mij een nieuw shirt en binnen no time ziet hij eruit als 25 jaar oud ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haha, ja als ik niks ga vinden gaan we een nieuw shirt zelf oude maken |
|
Hopelijk krijg je hier wel serieuze reacties op, maar ik betwijfel het. Als ik namelijk een oud versleten shirt bewaar, doe ik dat omdat het speciaal genoeg is om te bewaren (voor mij). Het is net als antiek, de versleten exemplaren die nog over zijn uit de jaren 80 kunnen zo 100 euro / dollar waard zijn. Met zo'n versleten Metallica shirt kan je namelijk zeggen dat je het gekocht had voordat Metallica cool was en dat is, zoals iedereen weet, goud waard. |
|
Ik heb nog een Sepultura longsleeves uit de jaren '90 ergens liggen in mijn ouderlijke huis maar die ziet er nog behoorlijk nieuw uit gok ik omdat ie te lelijk was om te dragen. |
|
heb nog een mooi versleten shirt van Pestilence - Consuming Impulse (alternative art) |
|
Benieuwd wie er in die shirts moeten. VIESPEUK!!! |
|
quote: Je bedoelt "Toen Metallica nog cool was"? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als ik dat zou bedoelen, zou de hele hipster-uitspraak toch helemaal hipster-uitspraak meer zijn? Het vleugje sarcasme had je wellicht kunnen herkennen herkennen aan de veronderstelling dat zo'n soortgelijke uitspraak goud waard zou zijn. |
|
quote: |
|
Van Metallica heb ik de "And Justice For All"-editie. Dezelfde waarmee Ullrich drumt in One. Ook de black album editie. Van Sepultura heb ik de Territory-editie. Zéér stoer shirt. Van Paradise Lost heb ik een allover-shirt ttv Icon. Gaar shirt eigenlijk want daar staan vliegen op getekend en ook bruine vlekken die precies op kost lijken. Liggen nog in het ouderlijk huis. Tenzij ma ze al heeft weggesmeten. En nu gaan we vegen |
|
Wat zou jij doen als je haar was? Nee, niet naar de kapper gaan. When your people matter, menstrual health matters |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Godsamme, ik word rijk! ik heb nog: anthrax: among the living tourshirt nasty savage: indulgence tourshirt etc, etc Alleen jammer, als je ze aanraakt vallen ze zowat uit elkaar! “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
Ik heb ooit 18-20 jaar geleden een oud Mayhem shirt van Deathcrush gekocht, toen al grijs en met gaten dus toen al oud. Benieuwd wat dat opbrengt tegenwoordig. Je moeder. |
|
Ik heb wel een beetje spijt dat ik ooit mijn originele Filosofem shirt (Misanthropy Records) in de kledingcontainer heb gemikt.. |
|
O kak, ja die had ik ook maar dan als longsleeve, wel verkocht ooit dus wellicht nog bij iemand op zolder in een doos... Of er loopt nu een derde wereld kindje in vliegen te tellen. Je moeder. |
|
Laatst nog twee CoF shirts uit 1996 voor twee Burzum shirts + 125,- verkocht. Hafgufa |
|
Ik heb ook onlangs 5 shirts/longsleeves tegen 30 euro/stuk verkocht (Satyricon, Burzum, Mayhem) |
|
Lol ik heb deze liggen: https://www.ebay.ch/itm/254949651149?hash=item3b5c2ef2cd:g:3PwAAOSwEvVgfwzs Kan me niet voorstellen dat iemand dat er werkelijk voor betaalt. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
paupers |
|
Hoezo? Over oude shirts gesproken: https://www.blabbermouth.net/news/late-metallica-bassist-cliff-burtons-dawn-of-the-dead-shirt-returned-to-his-family-after-more-than-30-years/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
- volgens mij al eens gedeeld, nvm. [Dit bericht is gewijzigd door BillekeAlwerti op 21-12-2021 13:53] |
|
Echt oude shirts heb ik niet meer helaas, veel al weggeflikkerd. |
Index / Heavy Metal |