|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Welnu, ik geef dit eventuele concert nu reeds met veel plezier een welgemeende Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Mis je me zoveel? Heel vertederend... Tum podem extulit horridulum... |
|
Uit WAT denk je dat af te leiden?????? nee hoor, helemaal niet |
|
quote: Ik heb je de beste jaren van m'n leven gegeven en dat krijg ik als dank? Dat je jouw sokken overal liet slingeren en je handdoeken nooit opraapte was al erg genoeg... maar DIT? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Waarvoor dank, maareuh, de beste jaren van MIJN leven zijn begonnen toen ik je verlaten heb. Liggen die kousen daar nog? Ik ben mijn ene sok met die rode bolletjes kwijt. En zeg, jij liet altijd de toiletbril omhoogstaan hoor. wat mij meermaals in de pot liet belanden, jammer genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Unchained Wolf op 04-11-2002 17:33] |
|
quote: Hoeveel keer moet ik me daarvoor nog verontschuldigen? Hebben we dan nog niet genoeg geleden jij en ik... Wanneer zal het verleden ooit rusten? Oh, de smart van dit alles... het... het... wordt me teveel... Tum podem extulit horridulum... |
|
Ok dan, goed, idd, je hebt je verontschuldigd. een paar keer, juist. Maarja... dat van die knolselder met puree ben ik toch nog niet vergeten hoor. |
|
quote: Kom, je had het graag! Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: KNOLSELDER MET PUREE IN HET BUBBELBAD OM ZOGEZEGD TE ONTSPANNEN????????? NEE, ik heb het je al 1000 keer gezegd. het was NIET leuk. |
|
RRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRR |
|
quote: Op de moment zelf hoorde ik je toch niet klagen! [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 04-11-2002 18:48] Tum podem extulit horridulum... |
|
WAT?? Hoe kon je me dan ook horen!! Je zat naar tik-tak te kijken. En stop nou met die emails te sturen over "opnieuw proberen", ik beantwoord ze niet! en nee, ik denk ook niet terug aan die mooie momenten, zoals daar in de duinen. |
|
Mooie momenten noem je dat? Dat jij in de duinen, in je eigen kak lag te ploeteren... Ik ben gewoon snel weg gegaan en dat weet je goed genoeg. [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 04-11-2002 22:34] Tum podem extulit horridulum... |
|
Ik geloof niet dat heel ZM op dit gesprek zit te wachten... |
|
quote: Bwah, 't scheelt dat er iemand ier iets beters eeft te doen. Tum podem extulit horridulum... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |