IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Asgaroth - Red Shift
Ome Roon
Usericon van Ome Roon
Posted 01-11-2002 0:28 by Ome Roon Wijzig reactieProfiel van Ome RoonQuote dit berichthttp://www.slook.nl

Net de nieuwe CD van Asgaroth gekregen. Klinkt helemaal niet onaardig. Ik had gedacht dat het meer richting blackmetal zou gaan (gezien de naam), maar het is eigenlijk wel een veelzijdige mix van allerlei soorten stevige metal.

Zijn er meer hier die de CD hebben?

"Metal is dood"

DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 01-11-2002 8:10 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 0:28 schreef Ome Roon het volgende:
Net de nieuwe CD van Asgaroth gekregen. Klinkt helemaal niet onaardig. Ik had gedacht dat het meer richting blackmetal zou gaan (gezien de naam), maar het is eigenlijk wel een veelzijdige mix van allerlei soorten stevige metal.

Zijn er meer hier die de CD hebben?

ik heb het wonder dat KazaaLite heet..cd ga ik zeker kopen klonk niet onaardig

Ome Roon
Usericon van Ome Roon
Posted 01-11-2002 13:41 by Ome Roon Wijzig reactieProfiel van Ome RoonQuote dit berichthttp://www.slook.nl

Ik heb ook KazaaLite, alleen had ik nog nooit muziek van de band gehoord, dus dan zoek je er ook niet zo snel naar.

Plus dat ik em gewoon heb gekregen, scheelt weer downloaden natuurlijk.

"Metal is dood"

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-11-2002 14:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Asgaroth is ook begonnen als een soort blackmetal.. de echte oude nummers hebben wel wat weg van Emperor's Nightside Eclipse, ook wat stem betreft .. erg gaaf..

Ik heb zelf

- The Quest For Eldenhor (eerste minicd)
- Absence Spells Beyond (een vrij nieuwe mini cd (eind jaren 90) met daaraan als bonus toegevoegd de nergens meer verkrijgbare "Trapped In The Depths Of Eve" cd.. De nieuwe numemrs op deze cd zijn vrij ala Therion, maar wel in eigen stijl (met vrouwenzang) .. de oude (bonus) nummers liggen in het verlengde van de mini cd, blackmetal, vrij symfonisch maar wel gaaf, rauw.

Alles wat na Absence is gekomen heb ik nooit gehoord... Heb de band ooit (tijdens mijn Unitas Wageningen dagen) nog naar NL proberen te halen,, ze wilden erg graag, maar het was alleen haalbaar als er nog twee tenten interesse hadden, en dat was destijds niet het geval (lag ook nogal moeilijk met data enzo) .. anyway, ik hoop ze nog eens live te zien.. Spaanse metal ..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 30-08-2003 19:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Is er toevallig iemand die de cd 'Trapped in the depths of Eve' verkoopt (dus de volledige cd, niet de bonus die bij de erna uitgekomen mini op staat)

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 31-08-2003 11:08 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 14:13 schreef Valorian het volgende:
Asgaroth is ook begonnen als een soort blackmetal.. de echte oude nummers hebben wel wat weg van Emperor's Nightside Eclipse, ook wat stem betreft .. erg gaaf..

Ik heb zelf

- The Quest For Eldenhor (eerste minicd)
- Absence Spells Beyond (een vrij nieuwe mini cd (eind jaren 90) met daaraan als bonus toegevoegd de nergens meer verkrijgbare "Trapped In The Depths Of Eve" cd.. De nieuwe numemrs op deze cd zijn vrij ala Therion, maar wel in eigen stijl (met vrouwenzang) .. de oude (bonus) nummers liggen in het verlengde van de mini cd, blackmetal, vrij symfonisch maar wel gaaf, rauw.

Dat klinkt gaaf eens opzoeken

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-08-2003 12:51 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 augustus 2003 19:26 schreef Valorian het volgende:
Is er toevallig iemand die de cd 'Trapped in the depths of Eve' verkoopt (dus de volledige cd, niet de bonus die bij de erna uitgekomen mini op staat)

Is moeilijk te krijgen, ik ben er zelf ook al een tijdje op zoek naar...
Oh ja als iemand hem verkoopt, ik betaal meer dan Valorian

Zenial

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-08-2003 17:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2003 12:51 schreef Zenial het volgende:
Is moeilijk te krijgen, ik ben er zelf ook al een tijdje op zoek naar...
Oh ja als iemand hem verkoopt, ik betaal meer dan Valorian

Weet jij trouwens de tracklist van die cd? Ik vroeg me af hoeveel en welke nummers van Trapped.. nog ontbreken op de Absence-Spells-Beyond-mini+bonus .. Of staat de hele cd bij die mini op?? Ik weet het niet meer zeker, maar er was iets vaags met die tracklist van die mini+bonus

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 31-08-2003 17:11]

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 31-08-2003 17:25 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Sja zover ik weet staat gewoon de complete Trapped in the Depths of Eve cd als bonustracks bij die Absence Spells Beyond... cd. Maar ik heb ze dus ook helaas niet origineel dus weet ik het ook niet zeker.

Zenial

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-08-2003 19:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.. toch de hele cd.. ik heb Absence Spells Beyond + bonus origineel, maar door een foutje op de tracklist dacht ik altijd dat er nog meer nummers bestonden die niet bij de bonus zaten (de tracklist verspringt namelijk van XIII naar IXX, van 8 naar 19 dus...) anyway, ik heb het net nagekeken op de site en alle nummers van Trapped staan er toch echt op.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 04-09-2003 21:46 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik heb die eerste paar cd's nu geluisterd. Die zijn erg goed . Zeker het luisteren waard voor mensen die Emperor en aanverwante bands gaaf vinden. Die nieuwe cd is helaasch een ander verhaal. Te veel gemix met invloeden die de muziek niet ten goede komen. Jammer

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-12-2003 12:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik heb nu die Absence Spells Beyond+Trapped In The Depths Of Eve cd eindelijk kunnen kopen. Uiteindelijk maar besteld bij de gitarist van Asgaroth zelf. Heersch

Zenial

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-06-2006 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

leuk cd'tje
klinkt dik ok

signature

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com