|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wat een vette hendrix electric ladyland tribute plaat! Kende ik helemaal niet. VIESPEUK!!! |
|
quote: Zo! Ik moet af en toe gewoon aan pan.thy.monium denken. Dat hoekige, zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 27-01-2016 21:18] VIESPEUK!!! |
|
quote:Er is nog een: http://store.merhq.com/album/best-of-james-marshall-hendrix edit: is een bandcamplink ondanks het store in de titel. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 27-01-2016 22:12] |
|
Oew, nice. Thanks! VIESPEUK!!! |
|
Massive Attack & Tricky (van de Ritual Spirit EP) ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Dat hielp indd wel mee. Al had ik t album al in de gaten voordat die recensie gepubliceerd werd. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zo rol ik, knul. Deal with it. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
|
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Tussenstand: januari In de eerste maand al een aantal tegenvallers: Ignite, Abbath en Hexvessel. Aan de andere kant bracht David Bowie een magistrale laatste plaat uit die tot zijn allersterkste werk behoort. 1. David Bowie - Blackstar 2. Chthe'ilist - Le Dernier Crépusule 3. Conan - Revengeance 4. Jesu / Sun Kil Moon - Jesu / Sun Kil Moon 5. Latitudes - Old Sunlight Releases in februari waar ik benieuwd naar ben: Aluk Todolo, Obscura, Motorpsycho, Magrudergrind, Wolfmother, Animal Collective, Hypno5e, Hemelbestormer, Birth of Joy, Voivod, Oranssi Pazuzu, Mondo Drag, Mars Red Sky, Ecferus, Eight Bells |
|
Hier tot nu toe: 1. David Bowie - Blackstar 2. Daughter - Not To Disappear 3. Ulver - ATGCLVLSSCAP 4. Spektr - The Art to Disappear by Spektr 5. Jesu / Sun Kil Moon - Jesu / Sun Kil Moon Goed begin. Moet o.a. nog even Conan en Oranssi Pazuzu goed beluisteren. Abbath en vooral Dream Theater vallen toch tegen. |
|
Het jaar valt voorlopig vies tegen, maar ben ook iets minder bezig met muziek. Tot nu toe zijn enkel Conan - Revengeance en Lionheart - Love Don't Live Here het noemen waard. Ignite - A War Against You is ook wel netjes. Mindset valt tegen, Abbath valt tegen, Curren$y valt tegen, David Bowie's Blackstar en Suede's Night Thoughts zijn mijn ding niet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dit klinkt erg goed. Benieuwd. |
|
quote: Heb hem maar eens opgezocht ja. Gaaf! Doet me aan Autopsy denken, maar dan logger, lager en nog een tandje extremer. |
|
quote: Hier ook wel! Live best leuk trouwens "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Damn, Cult of Luna en Julie Christmas hebben samen een plaat gemaakt!!! Op 11 februari de eerste track, kan niet wachten! |
|
quote: Hier kijk ik ook bijzonder hard naar uit. 8 april zou het album uitkomen. |
|
Net op tijd voor Roadburn... hmm... |
|
Heb ik ook al zitten aan denken of ze niet zou kunnen afkomen voor een 2de CoL set op Roadburn. |
|
quote: Ik ben ook erg te spreken over de nieuwe Bowie en zeker ook Daughter en Jesu / Sun Kill Moon. Vandaag op Spektr gebotst (was eigenlijk totaal niet vertrouwd met de band) en dit maakt toch wel indruk op me. Denk dat ik dan die nieuwe Ulver ook maar een kans moet geven |
|
Zeker doen! En vooral het oude materiaal van Spektr ook een kans geven. Hun discografie is niet zo uitgebreid dus je bent zo bij. |
|
Nieuwe Moderat dit jaar De nieuwe single klinkt GAAF. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |