|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe Poolse band voor fans van o.a. Cult Of Fire die black metal en doom mixt met Slavonische rituele zang. Meteen ook maar een review geschreven: https://addergebroed.wordpress.com/2015/12/15/batushka-litourgiya/ Enkele nummertjes: https://www.youtube.com/watch?v=XgDkK2H7YfQ https://www.youtube.com/watch?v=uZ3DHGutU3w Horns up! |
|
es luustern signature |
|
Toffe luistermuziek, al mis ik wel het verrassende van COF. En nu gaan we vegen |
|
Cradle of Filth? Dit is toch gewoon van die kerkzang ook? Ik weet nog niet of het wel leuk blijft. |
|
Ik kan hier wel wat mee. Meer dan met Cult of Fire. Maar daar heb ik me ook niet zo in verdiept. Kon me de aandacht niet bij zich houden. |
|
Zo dit klinkt vet op het eerste gehoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Cult Of Fire was dé plaat van 2013, laten we elkaar geen mietje noemen. Is wel een groeiplaat en je moet er voor gaan zitten maar elke mens kan dat wel, zitten. En nu gaan we vegen |
|
Dan zal ik dat nog maar ééns proberen caron. |
|
quote: Want alles verdient natuurlijk één tweede kans. |
|
Ieder zijn meug. Ik verplicht niemand iets. Maar om deze Batushka nu af te wegen tegen COF, hmmmmmm. En nu gaan we vegen |
|
Dat zevende nummer is sterk, goede cleane zang, maar de 'screams' in andere nummers zijn matig. |
|
Eerlijk gezegd vind ik al dat orthodox gedoe maar niks. Dit doet me denken aan een misviering. No hard feelings voor de rest hoor. En nu gaan we vegen |
|
signature |
|
De screams zijn zo’n beetje identiek aan die van Graveworm, ten tijde van Engraved in Black. Dat werkt me gigantisch op mijn zenuwen. |
|
oh, dat vind ik dan wel weer positief aangezien ik voor Graveworm altijd een zwak heb gehad. Ik meen dat deze band hier binnenkort ergens in de buurt komt dus ik zal aan de hype moeten geloven en er een torrent van opstarten. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De hype was meer te doen rond de box die de band had uit gebracht. KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
quote: Ik ook, maar juist daarom veroorzaakt het bij Batushka altijd kortsluiting in mijn hoofd. Klopt niet. |
|
In januari spelen ze in aarlon denk ik. Ik wil dit circus wel eens aan het werk zien! |
|
19.01.2017 (HOL) Groningen @ Vera 20.01.2017 (HOL) Arnhem @ Willemeen 21.01.2017 (HOL) Leiden @ Gebr. de Nobel 22.01.2017 (BEL) Arlon @ l'Entrepôt |
|
Groningen ligt helemaal niet in (HOL). Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Arnhem trouwens ook niet ;-) [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 01-12-2016 23:56] |
|
Arnhem anders ook niet. |
|
Maar daar woont niemand die ik ken dus dat boeit niet. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 02-12-2016 0:14] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Je krijgt OWW uit Den Haag maar Den Haag niet uit OWW KVLT. THE GAME IS KVLT. |
|
Neee, ook niks voor mij dit... TUFKAM |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |