![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
De metalbeurs van Keulen is alleszins het walhalla voor de collector. ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
Goede topique-titel. ![]() |
|
Volgens mij had dit ook goed hier gekund: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1306/23?hl=vinyl [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 25-12-2015 19:50] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Vinyl: ![]() En de groeten aan Rudolph. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 25-12-2015 19:51] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Bedankt voor de link. ![]() |
|
Rechtsboven naast Uitloggen zit een knop die heet Zoeken. Als je daar op drukt en dan bij sleutelwoorden vinyl intikt en vervolgens op ZOEK drukt gaat er een vinylwerleld voor je open. ![]() Deze functie werkt ondanks z'n beperkingen ook met andere sleutelwoorden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Dat brakke geval werkt echter zelden met het gewenste resultaat. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
sleutelwoorden Helaas, er zijn geen topics gevonden. ![]() VIESPEUK!!! ![]() |
|
Dan moet je zoeken op Inhoud Wim, niet op Titel. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Duurt me te lang, dan heb ik allang op ZOEK gedrukt, hehe. VIESPEUK!!! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |