|
Auteur: |
|
|
Hmm ik ken de bands niet, alleen vaag van naam. Vertel? |
|
Lacuna Coil is van die 13-in-een-dozijn gothic metal... Sentenced is heerschend. (tsja, hoe zal ik het noemen) t lijkt een beetje op death metal en een beetje op power metal. Blackshine ken ik niet... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
hmm. |
|
Sentenced heerscht inderdaad... Maar tis echt te ver voor mij! |
|
Nou, ik ga zondag, naar de Effenaar! , ..nog iemand? |
|
lacuna coil schijnt ook in de bibelot te staan vanavond (kom er nooit) My madness, my sadness |
|
quote: Er is een kleine kans dat ik daar ben! |
|
...ja..en....do I know you?, hoe zie jij eruit dan? |
|
quote: Dito. Klote, Sentenced is echt een band die ik gewoon een keer live gezien moét hebben. |
|
Vanavond spelen ze in BIEBOB, inmiddels al uitverkocht maar ik ga er zijn! So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
Is idd uitverkocht |
|
Ik ga ook zondag naar de Effenaar. |
|
Sentenced heerschte! Lacuna coil speelde ook boven verwachting, alleen t geluid was bij hun niet super. En op dit moment zit t bloed nog steeds in me alcohol! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Kom net terug van de effenaar, Blackshine was zwaar kut, Sentenced vond ik geweldig, zeer goede show met een goed geluid, en Lacuna Coil was ook wel goed, alleen was de zang van Christina bijna niet te horen, en als ze te horen was werd t duidelijk dat ze zichzelf ook niet zo goed hoorde want t was af en toe tegen de toon aan. Wel een gave sfeer en grote drukte in de effenaar Marcel |
|
Speelde Sentenced nog nummers van North from here? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben gister in de Effenaar geweest, was best wel druk en gezellig, Blackshine vond ik dus 10x niks,echt bagger, Sentenced vond ik wel te gek, heb er zelf maar een paar nummers van maar daar gaat nu verandering in komen hehehehe en Lacuna Coil vond ik errug goed maar idd jammer dat de zang van Christina te zacht stond maar wat een lekker ding is dat toch foto´s volgen binnenkort.... |
|
Klopt het dat Lacuna Coil de headliner was???? Ik zou denken dat Sentenced toch heel wat bekender is. Ze zijn in ieder geval al heel wat langer bezig en hebben ook heeeel wat meer cds op hun naam staan... Zenial |
|
Kvond het een heerlijk concert en een heerlijke avond/nacht daarna nog met vrienden, broer en vriendje. (hoopte al 2.5 jaar een keer Lacuna Coil te zien, eindelijk gezien nu en viel totaal niet tegen) Wat me onwijs opviel: 1. geen pit (kan ik nie mee zitten, heb een hekel aan pitten) 2. kwas 1 van de zeer zeldzame niet-goth meisjes in 't Patronaat die avond. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
Index / Concerten |