|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En waar is dat?? [edit] laat maar, ik zag het al in je andere post, Haarlem dus [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 01-11-2002 10:45] |
|
Ahhh leuk! ik denk wel dat ik ga, ff een avondje beuken! Misfits vind ik wel leuk! |
|
Errug grote kans dat ik er dan ook ben!! |
|
ha vet, the misfits heerschen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
T staat overigens nog niet vermeld op misfits.com en op de site van het patronaat staat het bij het 'verwacht' gedeelte. Maar je kan er van uitgaan dat ze komen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Het concert is 4 februari! Kaarten zijn nu (sinds 31 dec.) verkrijgbaar, 16 euro (veel teveel) Maar goed, wie gaan er nog meer? |
|
Nou, met grote spijt, nee: Ik ben grote misfits fan maar: - Te duur - Doordeweekse dag, geen zin om naar Haarlem te reizen tussen al die tentamens door - Geen danzig, dat is echt de rede waarom ik niet ga eigenlijk. Ik, Wil Schuurman |
|
Ik wil ook maar moet eerst mijn geld binnen zijn. Anders kan ik geen kaartje kopen |
|
quote: Het si best duur idd, maar ik heb het er wel voor over, heb ze nog never nooit gezien. Ik heb wel zin om een avondje te beuken op lekkere punk/metal |
|
Dat zeker wel, als het beter gelegen kwam was ik zeker wel gegaan. Ik zie trouwens liever Danzig solo, die zal ook wel een dezer dagen komen hoop ik... Ik, Wil Schuurman |
|
16 euro? das bijna 2x zoveel als een gemiddeld metalconcert in het patronaat, stelletje afzetters! Van de week maar een kaartje halen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
AAAAAAH!!!!! is dat op een dinsdag ofzo? zeg je hebt het toch niet van dat kutforum punx.nl of wel?? |
|
Dit geloof ik niet...??? Bronnen??? |
|
quote: Als dit waar is moeten we daar op de een of andere manier zien te komen!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: En nog geen beetje |
|
jammer dat het zo ver weg is danzig is wel gaver wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
is dat in een vakantie? Hmm patronaat is toch in de buurt en als vintersorg komt en nog wat meer zm-emmers. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 06-01-2003 23:17] |
|
quote: Bronnen? www.ticketservice.nl www.patronaat.nl etc.... etc.... |
|
quote: Ik ga!!!kaartje is al gekocht, en hoe meer ziel? hoe meer vreugt! |
|
quote: Menschen komt allen! Doe je mede ZM'er een lol en kom gewoon, dan weerhoud je er ook een punker van om te komen omdat die dan geen kaartje meer kan krijgen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ja het zelfde geldt voor mij (Danzig Rulez ) , maar ik zal kijken of ik er bij zal zijn... zal wel niet goedkoop zijn zo'n kaartje The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
bron http://www.patronaat.nl/ : FEBRUARI za 1 GLUECIFER (Nw)+ The Spades + Support *Ook voorverkoop bij de Boudisque! za 1 Rocketfuel! zo 2 Club Funday! ma 3 Cultuur met mes en vork di 4 The Misfits feat Jerry Only, Marky Ramone (Ramones) & Dez (Black Flag)(USA)ENIGE SHOW IN NEDERLAND!!! * The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik kom er aaaaaaaaaaaaannnnnnnn!!!!!! (wat speelt er nog meer??) [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 07-01-2003 8:37] |
|
Hé Jusus Christ - Lord of Lies! Ik ga ook naar de Misfits en ik denk met jou! |
|
quote: HELL YEAH!! ik wil daarheeeeen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |