|
Auteur: |
|
|
Gitaartandems... Ongeacht of je ze nu goed vindt of niet; King en Hanneman van Slayer. Vooral op stereo komt dit op de meeste CD's heel mooi naar voren; links-rechts, lekkere simpele scheur- en trek solo's. Okee, het zijn geen virtuozen, maar het klinkt wel degelijk lekker. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Forbidden !!!!! Vooral op de eerste CD, waanzinnige tandem Thin Lizzy had ook altijd een geweldige tandem Cacophony natuurlijk ook |
|
quote: Kun je er iets meer over vertellen; dubbelden ze elkaars riffs en solo's of vulden ze elkaar ook echt aan? Twinleads? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zeg dan toch maar mr Rutan and Azagthoth. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Niet Azagthoth & Brunelle? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vind ik wel, vooral ook het verschil in stijlen tussen Brunelle en Azagthoth maakten Altars best een lekker album. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tsjah, persoonlijk vind ik Rutan en Azagthoth een betere combinatie, het klinkt wat "volwassener". Moeilijk uit te leggen vind ik, maarde combinatie Rutan spreekt mij meer aan. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 06-06-2002 0:45] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Precies; die oude stijl paste perfect bij hun; het nieuwe werk zou Brunelle nooit aankunnen, want Rutan is veel technischer enzo, maar daar hoeft het niet over te gaan; Ik vind de combi Chuck Schuldiner/ Rick Rozz ook geweldig; juist omdat Chuck melodieus was en Rozz van scheuren hield. Aan de andere kant zorgde de gezonde competitiespanning tussen Chuck & LaRoque ervoor dat beiden tot enorm goed afgeronde melodieuze stukken kwamen... Je zou kunnen zeggen dat Brunelle is voorbijgestreefd, maar dat Morbid Angel wel een bepaalde, zeer bij de muziek passende, ruwheid ervoor heeft moeten inleveren voor meer cleane techniek. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-06-2002 3:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Juust, twee gitaristen hoeven niet aan elkaar gewaagd te zijn om bij elkaar te passen; een aanvulling is soms beter! (Rozz/Schuldiner) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik vind de tandems Al di Meola / Paco de Lucia / John McLauglin ook behoorlijk heerschend.. Kent iemand dat? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 06-06-2002 1:23] |
|
quote: Jij bent de eerste die ik op dit forum hierover lees...creme van de creme deze drie gasten... Thé Guitar trio; hier heb je de top van gitaar spelend planeet Aarde denk ik wel te pakken... Ik heb een A night in San Francisco (acoustische set) van hen en het is werkelijk fenomenaal; past ook lekker bij zonnige dag overigens... Ken je John mcLaughlin op electriek bij Mahavishnu Orchestra? Over virtuoos samenspelen gesproken... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Yep; al vind ik dat wel stijlafhankelijk; ik kan me geen Rick Rozz op Individual thought patterns voorstellen; die gast is gedoemd Massacre riffs te blijven spelen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heel frappant; maar live spelen ze niet echt eenderetestrak -net als Maiden overigens-, maar tóch klinkt het. Net zoals Judas Priest; erg simpel allemaal, maar op een of andere manier klinkt het nooit zo zoals zij het spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-06-2002 3:21] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: A night in San Francisco heb ik dus ook, heerchender kan gewoon niet John McLaughlin is absoluut één van dé virtuozen.. Caramba! Hoe bedoel je Eargasm |
|
ik vind het samenspel van Iced Earth persoonlijk ook heel gaaf, temeer omdat het zo ernorm strak gaat, zelfs op die snelheid. |
|
Vanwege mijn Arch Enemy-obsessie kan ik de broertjes Michael en Christopher Amott hier toch niet onvermeld laten. Ik ben er zelf nog steeds niet over uit wie ik de betere vind van de twee. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Index / Heavy Metal |