|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet je zelf een bas hebben? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Hoezo? Heb je er een weg te geven dan? |
|
Ik wou weten of je zelf een bas moet hebben of dat jullie er ook 1 hebben... 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Oh zo .. Ja je moet zelf een bas hebben ... We zijn begonnen met een cover van My Dying Bride "Turn Loose The Swans" , dus als je die kunt .. is nog beter [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-06-2002 10:03] |
|
quote: Tof nummer.. Heb alleen geen bas. Anders wou ik wel een keer willen bassen ofzo. Maar helaas. Succes met verder zoeken iig. [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 06-06-2002 10:07] 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Nha we willen echt iemand die vast bij ons komt bassen en ook er heftig mee bezig gaat. Het gaat nu al erg lekker moet ik zeggen. |
|
quote: Betur. Post dan eens wat hier..? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Als we wat opgenomen hebben zal ik dat doen. helaas zitten we inm een beetje erg brakke oefenruimte, en kunnen we daar dus niet opnemen. |
|
quote: Ah.. dat sucks 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Jep tell me about it .. Gisteren hadden we gelukig een goeie techneut bij ons die het microfoon geluid goed afgesteld heeft zodat niet alles floot en we ons zelf wat beter konden horen. (we hebben namelijk 2 zangers) |
|
ON-TOPIC |
|
quote: BAN 11.45: restate my assumptions |
|
quote: |
|
quote: ON TOPIC 11.45: restate my assumptions |
|
quote: zozo, en wanneer werd je ook alweer 11? |
|
11.45: restate my assumptions |
|
Kan het ff serieus a.u.b. |
|
Argh is er dan niemand die die 4 snaren 1x inde 30 seconden kan aanslaan? |
|
jah ikke.. maarja ik woon aan de ander kant van nederland ... |
|
ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
eej Jenje.. ik wil wel bassen, maarja.. die woensdag zuigt kunnen jullie niet op vrijdag of zaterdag of zondag oefenen ofzo Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:Ikke ook, anders nog steeds geen tijd, maar als je er naar gaat vragen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: NEE En nu graag on topic, aangezien we nog steeds erg graag een bassist willen hebben. En in het weekend oefenen is geen optie. |
|
kloot'n.. Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Maar jij woont toch een pleuris end weg?? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |