IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Just curious Volgende pagina
Oceania
Usericon van Oceania
Posted 26-01-2016 11:46 by Oceania Wijzig reactieProfiel van OceaniaQuote dit bericht

ik vroeg me laatst af, wat is dat toch met Nederlandse metal mannen die blijkbaar meestal (niet allemaal) geen interesse tonen in de wat getinte metal dames? Natuurlijk zijn er wel Nederlandse mannen die van donkere meiden houden, maar blijbaar niet heel veel of wel? Wat houd jullie tegen?
past dit niet in jullie schoonheids ideaal, word er alleen naar de buitenkant gekeken??

Ben benieuwd naar reacties.


Ps. Dit is puur uit interesse,geen frustratie post


het zal me een worst wezen


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 26-01-2016 11:51 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Niet enkel Nederlandse metal mannen hoor. In België zijn we daar ook niet van gediend.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2016 11:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik hou gewoon van contrast, en tevens van zwarte tshirts.


sorry.
(ok, dat is niet serieus)


Verder vind ik vrouwen die naar metal luisteren geen relatiemateriaal waardig. Daar is meestal een (serieuze) hoek af. Dat is bij mezelf ook het geval, en twee hoeken af in één relatie, dat is te veel van het goede.

Verder geen problemen, zo lang ze kunnen klaarkomen. En ik single zou zijn.


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-01-2016 11:53]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2016 11:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2016 11:46 schreef Oceania het volgende:

past dit niet in jullie schoonheids ideaal, word er alleen naar de buitenkant gekeken??







Nee, ook naar grammaticale kennis.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-01-2016 14:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



fel


signature


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 26-01-2016 14:26 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Nog nooit gehoord van dit fenomeen. Nu zegt dat vanuit mijn positie wellicht niet zoveel aangezien ik een sociaal gestoorde ben die groepsdynamiek maar ingewikkeld en vermoeiend vind en daarom als eenlingiaanse edoch gelukkige vlinder door het leven gaat. Met een tintje bovendien.


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 26-01-2016 14:45 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Dit is je kans Klaaz.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-01-2016 14:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Is toch gewoon persoonlijke smaak? Dit lijkt me geen specifiek metal fenomeen. De enige reden dat je het wellicht weinig ziet in metal is omdat er ook maar heel weinig getinte metal meiden rondlopen, voor zover ik kan zien bij concerten. Veel blanke meiden bij concerten zijn ook gewoon vrijgezel of hebben een vriend die niet-metal is (of omgekeerd).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 26-01-2016 15:04 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2016 14:45 schreef Andrei het volgende:
Dit is je kans Klaaz.


Ik ben getrouwd Andrei.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 26-01-2016 15:11 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik juist wel en knap beetje af op al die pseudo gothic black metal chicks met veelste veel makeup etc. Ik vind wat anders is dan ik gewend ben zelfs snel al boeiender.

ik weet niet of dit echt iets is trouwens. Ik denk eerder dat een bepaalde type vrouw met een bepaalde voorkeur voor eigen uiterlijk eerder geneigd is om naar metal te luisteren. Het is natuurlijk ook zo dat zeker niet alle vrouwen lang haar bij mannen mooi vinden en waarschijnlijk de bleke black metal meid eerder wel.



Oceania
Usericon van Oceania
Posted 26-01-2016 17:25 by Oceania Wijzig reactieProfiel van OceaniaQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2016 11:51 schreef Count Usher het volgende:
Niet enkel Nederlandse metal mannen hoor. In België zijn we daar ook niet van gediend.


Ben dan wel benieuwd waarom dit een issue is


het zal me een worst wezen


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 26-01-2016 21:06 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik ben er geen held in, maar volgens mij was dat sarcastisch bedoeld. Denk ik.

En verder. Metalheads hebben bijna allemaal oogkleppen op. En drank, die zien amper wat, joh.




VIESPEUK!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-01-2016 21:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ook als er drank in zit merk ik mooie vrouwen ook nog prima op, Wim. Niets mis met getinte vrouwen trouwens. Of ze wel of niet van metal houden boeit niet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-01-2016 23:21 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Er zijn ook meer dan genoeg lelieblanke metalmeiden waar ik nog met geen stok van 10 meter aan zou willen zitten hoor.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-01-2016 0:03 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Metal is een bekrompen wereld, en alles wat niet binnen de "norm" valt of anders is word raar tegenaan gekeken. Gelukkig word dat tegenwoordig wel minder. Of misschien ben ik het die het inmiddels allemaal geen ene fuck meer boeit.



White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 27-01-2016 0:56 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 26 januari 2016 11:46 schreef Oceania het volgende:
ik vroeg me laatst af, wat is dat toch met Nederlandse metal mannen die blijkbaar meestal (niet allemaal) geen interesse tonen in de wat getinte metal dames? Natuurlijk zijn er wel Nederlandse mannen die van donkere meiden houden, maar blijKbaar niet heel veel of wel? Wat houd jullie tegen?
past dit niet in jullie schoonheids ideaal, wordT er alleen naar de buitenkant gekeken??

Ben benieuwd naar reacties.
.......


Geen idee.
Ik kan alleen voor mezelf spreken en ik beschouw mezelf niet als metal man... een te beperkte identificatie
Schoonheid vind ik overigens niet pigment-gebonden*. (Dat is misschien een geruststelling )

*) Ondanks m'n nickname, lol

[Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 27-01-2016 0:57]



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-01-2016 8:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2016 23:21 schreef Negatieveling het volgende:
Er zijn ook meer dan genoeg lelieblanke metalmeiden waar ik nog met geen stok van 10 meter aan zou willen zitten hoor.




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 27-01-2016 10:44 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2016 0:03 schreef Vargen666 het volgende:
Metal is een bekrompen wereld, en alles wat niet binnen de "norm" valt of anders is word raar tegenaan gekeken. Gelukkig word dat tegenwoordig wel minder. Of misschien ben ik het die het inmiddels allemaal geen ene fuck meer boeit.


als ik een euro kreeg voor elke keer dat iemand die naar metal luisterd dit zegt dan was ik nu een multimiljoenair.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 27-01-2016 11:03 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 27 januari 2016 0:03 schreef Vargen666 het volgende:
Of misschien ben ik het die het inmiddels allemaal geen ene fuck meer boeit.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 27-01-2016 11:07 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 26 januari 2016 23:21 schreef Negatieveling het volgende:
Er zijn ook meer dan genoeg lelieblanke metalmeiden waar ik nog met geen stok van 10 meter aan zou willen zitten hoor.


Dit inderdaad.

An sich niets mis met getinte vrouwen verder. Een mooie meid is uiteindelijk gewoon een mooie meid, ongeacht de huidskleur.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 27-01-2016 17:18 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 27 januari 2016 10:44 schreef tomcat ha het volgende:
als ik een euro kreeg voor elke keer dat iemand die naar metal luisterd dit zegt dan was ik nu een multimiljoenair.



Met wat voor mensen praat jij?


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2016 18:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

als ik een euro zou krijgen voor iedere keer dat iemand mij een satanist genoemd heeft
dan had ik nu 666 euro


signature


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 27-01-2016 18:38 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Ik val wel op getinte vrouwen, maar ik durf als blanke dorpshuisboer niet naar een salsa avond in de Bijlmer.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-01-2016 20:17 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2016 17:18 schreef powertieke het volgende:
Met wat voor mensen praat jij?


Geen idee, maar kennelijk met vele miljoenen van zulke mensen...



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 27-01-2016 20:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Just curious, de topicstartster heeft een tintje?


Verder wat Ralph zegt.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-01-2016 21:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2016 20:17 schreef Negatieveling het volgende:
Geen idee, maar kennelijk met vele miljoenen van zulke mensen...


Hoezo? Hij kan toch ook al 1,9nogwat miljoen vermogen hebben en nog maar enkele euro's nodig zijn?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen