|
Auteur: |
|
|
Kaarten: 17,50 euro in de vvk en 20 euro bij deurverkoop open: 19:00u start: 19:30u De Amerikaanse band Nile gooit al sinds eind jaren negentig hoge ogen met hun mix van extreem snelle, technische riffs en invloeden uit de Egyptische mythologie. Het debuut ‘Amongst The Catacombs Of Nephren-Ka’ uit 1998 deed de deathmetal wereld versteld staan. Bij elk nieuw album zijn de reacties ongekende positief. De formule van de band blijft overeind en weet zowel oude als nieuwe liefhebbers te vinden. Ook met het meest recente album ‘What Should Not Be Unearthed’ weet de band nog steeds te verrassen en de muziek naar een hoger plan te tillen. Nile staat eenzaam aan de top als het gaat over brute, technische deathmetal. Melechesh speelde vorig jaar in een goed gevulde Willemeen. Samen met nog extra support die later bekend wordt gemaakt, een super avond voor de deathmetal liefhebbers. https://www.luxorlive.nl/agenda/nile-melechesh-supports/ |
|
Dag erna in Haarlem en zondag 10-4 ook in Baroeg. |
|
Combikaartjes voor Arnhem! !!Metal Combi-Ticket Deal!!! Luxor Live en Willemeen slaan voor de metal-liefhebbers de handen ineen. Voor maar 31 euro koop je een combi-ticket voor zowel de show van Marduk Official als die van Nile en krijg je er gratis entree voor Rectal Smegma bij! De eerste 50 ticket kopers ontvangen er ook nog eens gratis entree voor het concert van Necrowretch bij. Tel uit je winst!! Bestel hier je ticket: http://tickets.luxorlive.nl/PackageDetail.aspx?id=2983 Show info: 4 Maart W1 Necrowretch FR + Infernal Execrator SG 8/10 euro normale prijs 24 Maart W1 GRINDFEAST w/ Rectal Smegma (Album Release), Fuck The Facts, Pancreatic Purulence 8/10 euro normale prijs 5 April Luxorlive Nile + Melechesh at Luxor Live 17,50/20 euro normale prijs 12 Mei Luxorlive Marduk, Immolation, Origin, Bio-Cancer 18,50/20 euro normale prijs Let op: de actie is gelimiteerd. |
|
Wie komt er bier drinken? |
|
|
|
Volgende week alweer! |
|
Wat is nou de +1? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zal wel Embryo (IT death) zijn. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 31-03-2016 21:10] |
|
inderdaad. Embryo en ook Abrupt Demise zal spelen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Hmzz. Ik hoopte even dat het met 3 bands nog redelijk op tijd afgelopen zou zijn aangezien mijn wekker om kwart over 4 gaat. Met 4 bands gaat dat dus niet het geval zijn tenzij het gemiddeld 3 kwartier speeltijd per band gaat worden. In beide gevallen pas ik voor een bezoekje aan dit gebeuren. [/ouwe lul] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Baroeg (zondag 10 april) geen optie dan? Daar is het rond 21.00 uur afgelopen. |
|
quote: Het wordt idd laat. De eerste band begint rond 19:15 en Nile is volgens de planning afgelopen rond 23:45. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Hmmm. Ik ga toch Arnhem ff overwegen. Vandaag een brief in de bus van Enexis dat ik woensdag een slimme meter krijg. Lijkt me een prima excuus om er bij mijn baas ff een snipperdag door te drukken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Vanavond is de show in Arnhem! Abrupt Demise is toegevoegd als opener. Tijdschema is als volgt: Abrupt Demise 19:15 Embryo 20:05 Melechesh 20:55 Nile 22:20 (de vermoedelijke eindtijd van de show van Nile is 23.35 uur) |
|
gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Index / Concerten |