|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
De band Sunn O))) uit Seattle staat onder leiding van de graag in nevelen gehulde Greg Anderson en Stephen O'Malley. Of je het drone metal of power ambient noemt, één ding is zeker: de trage, zware en tegelijkertijd subtiele riffs en mantra’s van Sunn O))) blazen je van je sokken en zorgen voor een fysieke en intense ervaring. Na 2005, 2006 en 2010 wordt dit het vierde concert van Sunn O))) in Paradiso. Eind vorig jaar verscheen het nieuwste album ‘Kannon’ met drie nummers met vaste samenwerkingspartners met Oren Ambarchi, Rex Ritter, Steve Moore en zanger Attila Csihar (ook bekend van blackmetalband Mayhem). Vergeet geen oordoppen in te doen. Sunn O))) Dinsdag 14 juni 2016 Paradiso, grote zaal Hoofdprogramma: 20.30 uur Voorprogramma: 19.30 uur Zaal open: 19.00 uur Entree: € 20,- excl. lidmaatschap (3,50 p.m. / 25,- p.j.) Voorverkoop vanaf dinsdag 16 februari via Ticketmaster http://www.paradiso.nl/web/Agenda-Item/Sunn-O-1.htm Uiteraard aanwezig. |
|
En een dag later spelen ze in de Voorruit in Gent. Daar ben ik aanwezig. |
|
ik ooook ! signature |
|
ZM meeting! Knuffelen, koude pintjes drinken, dansen, iedereen een hoedje op! |
|
al besteld? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-02-2016 17:04] signature |
|
Ja, liggen al te wachten. |
|
Ook interesse in die Gent-date Zou dat uitverkopen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Idem voor de Gent-meeting |
|
Teringjantje, dat zoveel mensen in deze uit de hand gelopen grap trappen. Echt 1 van de slechtste bands around dit pathetische gezelschap. |
|
quote: Schuddebuiksmurf. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Meestal is er halverwege het optreden wel weer plaats in de zaal. |
|
quote: ik neem gewoon graag een wijfje mee, omdat die geyl worden van de trillingen in de broek. signature |
|
quote: En welke grap mag dat dan wel niet zien, lekker poppedijntje van me? [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 18-02-2016 15:50] |
|
quote:Begint met 'U' en eindigt op 'rfaust'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Daar ga ik idd hard op, ja. Is natuurlijk dan ook onmeunig veel beter dan dat ellendige Sunn O))) |
|
De Paradiso is een fijne zaal voor Sunn O))) Heen. Lekker zwelgen in die dikke drone. |
|
quote: Pascal, Merlijn en ik gaan ook pik! Feest! |
|
Met Lugubrum Trio in Gent. quote:Ik vond Paradiso te hoog wel, dat staat niet zo snel vol met rook. |
|
Wordt wel een mooie heksenketel dan, het zicht van boven is dan indrukwekkend. In de Arminiuskerk, dat was toen een machtige gig. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Met TBHR zeker? |
|
quote: Blijft een van de meest indrukwekkende concerten ooit I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
|
|
De heipaalbedrijven zijn ook blij. When your people matter, menstrual health matters |
|
Het was verdomde gaaf in Paradiso. Hopelijk gauw weer. Blijft toch een hele mooie ervaring. |
|
In Gent was het ook heel erg sterk. Lekker uitgerookt |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |