|
Auteur: |
|
|
Brakke, vuige, duistere, gitzwarte death metal. Beetje een kruising tussen "Altars of Madness" en "Joined in Darkness". Hun debuut komt morgen uit bij Profound Lore. Het is dan ook death metal die qua geluid, sfeer, en productie enigszins te vergelijken is met andere PL-bands als Impetuous Ritual, Vasaeleth, en ookwel Abyssal en Portal. https://ritualchamber.bandcamp.com De demo uit 2014: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik had de demo al een tijdje op mp3-speler. Niet slecht. Nu ook wat gehyped met Khtonikks Kervikks. En nu gaan we vegen |
|
De release van die demo is ook niet zo echt opgepikt door de underground polies. Het is pas als ze een deal hadden en er promotie werd gemaakt, dat iedereen opeens op de kar sprong. En nu gaan we vegen |
|
Beste demo's uit dat jaar waren het Finse Violent Hammer en het Braziliaanse Sacrifico. Naar verluidt brengen ze binnenkort allebei hun eerste uit. Allebei old school maar ik vind dat wel een verademing tegenwoordig. En nu gaan we vegen |
|
Draait z'n eerste rondjes. Valt niets tegen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zozo. En nu gaan we vegen |
|
quote: En de tweede rondjes? En nu gaan we vegen |
|
Ik ben behoorlijk psiked. Wellicht de sterkste plaat uit 2016 die ik tot nu toe gehoord heb. En dat voor death metal.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Index / Heavy Metal |