|
Auteur: |
|
|
Het Belgische black metal festival 'Throne Fest' vindt dit jaar opnieuw plaats in het West-Vlaamse Kuurne (Bel). 2 dagen black metal op 14 & 15 mei 2016 Bands: - Gorgoroth (NOR) - Taake (NOR) - Behexen (FIN) - Inquisition (USA) - Archgoat (FIN) - Black Witchery (USA) - Mgla (POL) - Batushka (POL) - Valkyrja (SWE) - Inferno (CZECH) - Plaga (POL) - Sinmara (IS) - The Committee (INT) - Dysangelium (GER) - Wiegedood (BEL) - Deathrow (ITA) Combi en dagkaarten te verkrijgen via www.thronefest.be/tickets Alle info via www.thronefest.be [Dit bericht is gewijzigd door DARKRAV3R op 08-03-2016 22:57] |
|
Wordt het sacraal? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
+ INQUISITION |
|
quote: Ik ken de zaal niet. En nu gaan we vegen |
|
Wel een goeie affiche, buiten de bovenste drie tupperware-bands. En nu gaan we vegen |
|
ik kom ik bedoel ik ga signature |
|
Het zal wel. En nu gaan we vegen |
|
quote:Ga je met de auto? Heb je nog plek over? |
|
auto heeft 7 zitplaatsen nee dus ik bedoel ja signature |
|
Nog geweest Hypnos? |
|
Zaterdag en zondag rond 18u geweest, zalig feestje! heel veel leuk bijgekletst Blijkbaar komen Gorgoroth en Black Witchery niet zo goed overeen over de bands kan ik kort zijn, veel vette gigs gezien. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat is er dan gebeurd tussen Gorgoroth en Black Witchery? Gevochten? discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: hoe raad je het? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Index / Concerten |