![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Het Belgische black metal festival 'Throne Fest' vindt dit jaar opnieuw plaats in het West-Vlaamse Kuurne (Bel). 2 dagen black metal op 14 & 15 mei 2016 Bands: - Gorgoroth (NOR) - Taake (NOR) - Behexen (FIN) - Inquisition (USA) - Archgoat (FIN) - Black Witchery (USA) - Mgla (POL) - Batushka (POL) - Valkyrja (SWE) - Inferno (CZECH) - Plaga (POL) - Sinmara (IS) - The Committee (INT) - Dysangelium (GER) - Wiegedood (BEL) - Deathrow (ITA) Combi en dagkaarten te verkrijgen via www.thronefest.be/tickets Alle info via www.thronefest.be [Dit bericht is gewijzigd door DARKRAV3R op 08-03-2016 22:57] ![]() |
|
Wordt het sacraal? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
+ INQUISITION ![]() |
|
quote: Ik ken de zaal niet. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Wel een goeie affiche, buiten de bovenste drie tupperware-bands. En nu gaan we vegen ![]() |
|
ik kom ik bedoel ik ga signature ![]() |
|
Het zal wel. En nu gaan we vegen ![]() |
|
quote:Ga je met de auto? Heb je nog plek over? ![]() |
|
auto heeft 7 zitplaatsen nee dus ik bedoel ja signature ![]() |
|
Nog geweest Hypnos? ![]() |
|
Zaterdag en zondag rond 18u geweest, zalig feestje! ![]() ![]() ![]() Blijkbaar komen Gorgoroth en Black Witchery niet zo goed overeen ![]() over de bands kan ik kort zijn, veel vette gigs gezien. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Wat is er dan gebeurd tussen Gorgoroth en Black Witchery? Gevochten? discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc ![]() |
|
quote: hoe raad je het? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |