|
Auteur: |
|
|
Úrhrak http://urhrak.bandcamp.com/releases Niet bijzonder origineel, hoeft ook niet natuurlijk. Klinkt wel fijn verder Trouwens, je favoriete Black Metal blogspot is weer online I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Danke En nu gaan we vegen |
|
Interessante scene, maar gezien de diversiteit in het aantal muzikanten dat IJsland kent, denk ik dat we verrassingen nu wel gehoord hebben. Iemand bekend met die oude heavy/black band, "Flames of Hell"? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Raakvlakken met de Ierse scene rondom Slidhr en de Nidrosian-boyz ookwel. Gast van Slidhr schijnt ook in Sinmara te zitten. Net als die van Rebirth of Nefast. Zijn full-length, daar wacht ik nu al jaren op. Hopelijk wordt dat sterker dan die van Slidhr. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nooit verdiept in Nidrosian. Is dat Dodsengel, Hertroezen,...? En nu gaan we vegen |
|
quote:Dergelijk spul, ja. "Svøpt morgenrød" van Kaosritual (nu Dark Sonority) vind ik best gaaf. Darvaza, ook niet slecht. Nidrosian is, als ik mij niet vergis, een middeleeuwse naam voor Trondheim. Paar jaar geleden ontstond daar een levendige scene met Mare, One Tail, One Head, Black Majesty, Celestial Bloodshed, Vemod, e.a. 'kHeb het idee dat het label 'Nidrosian' tegenwoordig iets minder exclusief is, en meer slaat op jonge, hedendaagse, 'duistere' black metalbands uit Noorwegen en hun vergelijkbare (scene)vrienden. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Enkel Dark Sonority vond ik verfrissend. Mare en One Tail... worden in bepaalde kringen redelijk gehyped maar ik vat het niet echt. En nu gaan we vegen |
|
"Throne of the Thirteenth Witch" gekocht toen'ie uitkwam. Leek toen wel potentie in te zitten. Is er nooit uitgekomen. One Tail, One Head, ik begrijp het wel, maar black'n Roll is niet mijn ding. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
'kVind die Kaosritual-plaat overigens veeel beter dan die Dark Sonority-EP! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: voor allebei |
|
Solstafir - Í blóði og anda Die nieuwere bands vind ik niet heel bijzonder eigenlijk, Wormlust nog wel aardig. |
|
quote: Nidrosian komt van Nidaros wat idd een Middeleeuwse naam voor Trondheim was. Op de final edition gingen deze bands er bij mij als zoete koek in Horns up! |
|
|
|
Nieuwe MISTHYRMING / SINMARA split 10" uit en op voorraad: https://soundcloud.com/terratvr-possessions/sinmaramisthyrmimg-split-sample http://new-era-productions.nl/shop/home/2430-misthyrming-sinmara-split-10-mlp.html |
Index / Heavy Metal |