|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb je even een mailtje gestuurd |
|
't is erg lang geleden dat ik handmatig een ontwerp heb gemaakt. Maar hier is er één die ik vanavond heb gemaakt. the only pleasure is pain |
|
okay ik heb iets logo/website gevalletje,naar wie kan ik het mailen,zodat ie het erop kan zetten? God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Stuur maar op. the only pleasure is pain |
|
hij is onderweg,ik heb eigenlijk niet op de afmetingen gelet. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
Ontwerp van Lestat. the only pleasure is pain |
|
Dank je. God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: Ik vind dit juist het mooiste ontwerp. |
|
wat een creatieve zielen hier |
|
quote: nee zeker mooi, alleen is het de sfeer die zij willen ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik heb er ook eentje gemaakt... Sorry voor de kleur. |
|
Ik heb er nog eentje gemaakt. Het is wel geen witte achtergrond maar hij past wel op wit. |
|
oeh oeh oeh.. ok, ik ga ook ff wat proberen... Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
doe ik een x mijn best... Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Ik heb al veel mooie logo's gezien Binnenkort bekijk ik ze allemaal aandachtig, en zal dan een aantal goede voorschotelen aan de rest van de band. |
|
had die al is ergens gezet maar dat topic is al ver weg nu "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Deze vind ik echt heel cool ... |
|
thnx Asherah... ik vind die van Mordheim ook errug mooi Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Ik heb het ontwerp aangepast. Achtergrond is iets vierkanter en het lettertype is robuuster. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 20-06-2002 22:41] the only pleasure is pain |
|
Hééj, ik heb nu ook photoshop en illustrator (*blij*) dus ik kan ook es aan de slag EDIT: als het nog nodig mocht zijn... jenje? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 20-06-2002 20:42] |
|
quote: quote: Hmm..ik zie alleen 2 rode kruisjes, en bij copy-paste kan hij de pagina niet vinden. the only pleasure is pain |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |