|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Death metalband die op basis van de kwaliteit van de muziek een eigen topic verdient. Mag ook gerust in de buurt komen optreden. Kort geleden kwam er een nieuwe 1 track uit: meer info: https://www.facebook.com/HorrendousDeathMetal/?fref=ts The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Fantastische band! Heb hun discografie hier netjes in de kast staan.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Eén van de beste albums van 2015 wat mij betreft. |
|
de 2de vond ik wel wat minder maar die 1ste en de nieuwste zijn toch wel erg gaaf. |
|
Vandaag twee platen van ze binnen gehad. Heerlijk dit. |
|
Goed nieuws. Hopelijk volgt er nu ook snel een Europese tour. |
|
Zouden niet misstaan op Roadburn. Fingers crossed. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Season of Mist is lekker bezig! Horrendous is echt een fantastische band, ik hoop ook op een Europese tour volgend jaar. |
|
waren idd beetje dark descent ontgroeit zo. |
|
quote: Netherlands DF zou hen beter passen, maar met een Europees label zit een clubtourtje met oa in Baroeg er natuurlijk dik in. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tuurlijk, maar dat is al volgeboekt voor volgend jaar. Plus ik vind dat hun sound gevarieerd genoeg is om op Roadburn te kunnen spelen. Vorig jaar speelden daar trouwens ook al een zeker aantal Season of mist bands. Maar een clubtour is uiteraard ook altijd welkom. [Dit bericht is gewijzigd door williamblake op 10-11-2017 10:24] discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
alles kan op roadburn |
|
De nieuwe plaat genaamd Idol komt op 28 september uit, de eerste track staat inmiddels online: Klinkt weer top! |
|
|
|
lijkt wat meer de prog kant op te gaan met de nieuwe plaat. |
|
quote: Bij de liner notes van deze track schreven ze al dat ze behoorlijk door eind jaren '70/begin jaren '80 King Crimson geïnspireerd zijn. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-07-2018 22:15] |
|
|
|
Kun je yammie zeggen? Lekker hoor! Vind t niet zo death metal eigenlijk. Meer een soort trash death als Coroner dat had gedaan ofzo. Anyway lekker! When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Is toch geen death metal echt? Wel lekker! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Oh he... waarschijnlijk mijn telefoon auto correctie hoor als dat dr pin verzacht. When your people matter, menstrual health matters |
|
Het wordt er niet beter op. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
oh gaan we zo beginnen When your people matter, menstrual health matters |
|
Top album weer! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |