|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is 10 uur. Allemaal naar buiten om het volkslied te zingen, jongens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als je niet vrij bent belt je werkgever je vast wel op waar je blijft. Afhankelijk van je werktijden kun je je na 4 uur dus van de domme houden en zeggen dat je al aan de oranjebitter zit. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ik heb een kantoorbaan dus daarom gaat het bij mij mis, aangezien iedereen vanuit huis werkt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij is koningsdag toch wel een landelijk erkende nationale feestdag waar je geen twijfels aan hoeft te hebben. De enige die discutabel is is 5 mei, want bij de een standaard en bij de ander om de zoveel jaar of helemaal nooit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik heb ook geen twijfel, ben gewoon zo dom om het niet door te hebben. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat krijg je met een beperking. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Maar wat te doen? Badkamer reeds schoon. Vanmiddag onder de parasol achter in de tuin. Biertje er bij, tablet ook om af en toe de ZM onzin bij te houden. Voor het avondeten Italiaanse orzo maken met zo'n pakket van de Appie. Kijken wat het is want nog nooit op. Vanavond, geen idee nog. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik ga lekker in de hangmat wat teksten proberen te pennen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Heb je ook nog een surfplank? https://www.newsflare.com/video/352242/swiss-surfer-uses-hairdryer-and-hammock-to-cope-with-missing-the-waves-during-covid-19-lockdown Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Beetje shit verplaatsen in mijn tuin zodat mijn vrouw denkt dat ik goed bezig ben. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Doen alsof het een gewone zondag is. Oftewel bijna een uur geleden wakker worden, eega wakker maken, eieren en spek bakken en vanmiddag rustig koken. Shoarma met paprika en ui en grote pita broodjes en een paar patatjes on the side. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Werken in de tuin, wildplukken, brood bakken, uitgebreid koken. |
|
Drugs verschepen naar het buitenland. Edit: omdat het nodig is, niet omdat het Koningsdag is. [Dit bericht is gewijzigd door Slegthyd op 27-04-2020 13:52] |
|
Garage opruimen. Nog ff wat zooi van mijn dochter inladen en dat bij hen de schuur in drukken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo. Zooi in de berging geschoven. ff gezwaaid naar 4 hoog. En doei maar weer. Jullie zijn net ziek geweest dus ik neem nog geen risico. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Osmanthus fragrans tea is a kind of precious flower tea made from exquisite tea billet and fresh osmanthus fragrans. The fragrance is rich and lasting, and the tea color is green and bright. Jasmine tea is also called jasmine flakes and belongs to flower tea. https://www.apointmedia.com [Dit bericht is gewijzigd door feng090 op 29-09-2020 5:10] |
|
Iig niet lekker koud bier kopen in Amsterdam, stuks 1. https://www.telegraaf.nl/nieuws/1680679484/amsterdam-wil-geen-dronken-koningsdagvierders-maximaal-1-blikje-bier-per-persoon "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een fles Bacardi is ook 1 stuks. Fles cola erbij waarvoor geen regels gelden en je komt de dag aardig door lijkt mij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik denk niet dat het zo werkt.n Ik ben ooit één keer met Koninginnedag in Amsterdam geweest. Op tijd weer terug gegaan. Wát een ellende, die drukte. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Er zijn ook 0.75cl flessen bier. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Koningsdag en -nacht is toch loeihard fheesten ende zuypen? Dan is 1 consumptie per persoon weer reden om te gaan rellen. We zijn klaar |
|
Dat. En dit is toch niet te handhaven? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wil Amsterdam de feestganger misschien de kroeg in krijgen? Of op z'n minst consumpties laten kopen bij die barren die ze met dergelijke activiteiten voor de zaak hebben staan? We zijn klaar |
|
Volgens mij mag je drinken zoveel je wil. Je mag alleen niet per persoon met een kratje bier door de straten lopen zeulen, maar met slechts 1 drankje tegelijk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |