IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Zou jij voor vrij veel geld voor proefkonijn spelen? Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2002 2:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Tot voor kort dacht ik, voor een leuke inkomstenboost, aan een geneesmiddelenonderzoek mee te doen; snel vrij veel cash innen!

Ik zelf zag en zie er weinig risico in omdat je nogal gechecked wordt, maar laatst kwam Jade met een zeer overtuigend argument waardoor ik heb besloten het toch niet te doen.

Hoewel ik er dus vanaf gestapt ben toch voor de gein de vraag; zou je het doen en waarom wel of waarom juist niet?

Pharma research info site:

www.pbr.nl


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-11-2002 2:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb één paranoia reden om dit niet te doen -- ben te bang dat er na 10 jaar enge bijwerkingen boven komen

Ben trouwens wel benieuwd naar het argument van Jade dat jou overtuigd heeft het niet te doen..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 02-11-2002 2:33]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 2:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik ben niet ziek, hoe kunnen ze dan weten of een geneesmiddel op me werkt, of heb ik nu iets verkeerd begrepen?

Word je dan ter plekke ziek gemaakt of zo


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-11-2002 2:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 2:37 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik ben niet ziek, hoe kunnen ze dan weten of een geneesmiddel op me werkt, of heb ik nu iets verkeerd begrepen?

Word je dan ter plekke ziek gemaakt of zo




Dat moet haast wel dan..

Nog een goede reden om het niet te doen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 2:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, ik weet niet hoor.... actueel onderzoek: middel tegen hoofdluis.

Ik heb geen hoofdluis!!

Wat willen ze nou?


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 02-11-2002 3:48 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Geld...
Geld...
Geld...
Geld...
Geld...


Zij willen het, wij willen het...


Ha ha HAAA!

Is je lichaam geen tempel meer dan?


Dit slaat nergens op.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 02-11-2002 3:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Trouwens, bij twijfel, bel Dwaallicht, da's de Chemicus hiero... Die weet daar vast wel wat van


Dit slaat nergens op.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2002 4:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 november 2002 2:31 schreef Snaack het volgende:
...Ben trouwens wel benieuwd naar het argument van Jade dat jou overtuigd heeft het niet te doen..


Dit topic vraagt om jullie ideeën maar ga er maar vanuit dat het een argument is waar ik volledig achter sta, maar voor het forum niet relevant is.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-11-2002 4:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Barrrman
Stage-diver
Usericon van Barrrman
Posted 02-11-2002 6:09 by Barrrman Wijzig reactieProfiel van BarrrmanQuote dit berichthttp://www.the-stage.be

das afhankelijk van welke situatie waarin ik me bevind, en voor welke "ziekte" het mag zijn,

als je dan praat over de echt zware medicijnen zou ik waarschijnlijk wel afhaken


If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver)


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 02-11-2002 6:19 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

lig eraan hoe nodig ik het geld nodig heb...
op het moment ben ik geneigd om ja te zeggen als iemand naar me toe zou komen met zoon voorstel


My madness, my sadness


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-11-2002 10:01 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Alleen voor een (hetrosexueel) sexexperiment.


Bazzio Attacks!!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2002 10:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Money talks, slechtheid walks. Alleen bij bedragen met 4 nullen.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 02-11-2002 10:16]


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-11-2002 10:28 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Nee, ik heb een afkeer tegen veel medicijnen die je net zo goed half dood maken.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 10:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 3:49 schreef mörke het volgende:
Trouwens, bij twijfel, bel Dwaallicht, da's de Chemicus hiero... Die weet daar vast wel wat van

Nee, nee, tegenwoordig heb ik meer verstand van verzekeren. Kan ook handig zijn bij dit soort experimenten, al denk ik dat geen één verzekeraar dit soort dekkingen in z'n polis wil opnemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-11-2002 10:46]


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 02-11-2002 10:48 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

Een medicijn dat op mensen getest wordt is al hardstikke veilig, dat is al oneindig veel (jaren en jaren) op dieren getest. Echt dood zul je er niet aan gaan. Hoog uit kleine dingen als beetje jeuk of huidirritatie ofzo. Het is al veel te ver ontwikkeld om d'r ziek van te worden. En het stelt verder ook geen fuck voor, je gaat bijvoorbeld 2 weken of 1 week zo'n kliniekcentrum in en komt er uit, 3 weken thuis en dan ga je weer een weekje of 2 weken erin. En zo'n dag verloopt dat met beetje vervelen, kletsen met mede"proefkonijnen", computeren, tv kijken, op vaste tijdstippen eten. Elke morgen op spreekuur komen met vragen als "hoe voel je je", "ergens last van" etc. En paar keer per dag een spuit, of iets anders (ligt aan 't doel van je opname ofkors). Wat daar dan in zit? Nou, soms een niet-noemenswaardige hoeveelheid van een ziekte, welke hoeveelheid volledig onschadelijk is en je amper iets merkt van de ziekt, maar ook weer net genoeg waardoor je antistoffen gaat aanmaken en met die antistoffen kunnen ze heel veel mensen helpen. Of ze spuiten daarna een medicijn in en kijken of het werkt. Als je last van jeuk of irritatie gaat krijgen vermideren ze de dosis. Maar meestal is de dosis al perfect uitgekient van te voren, zo ver is de wetenschap al wel hoor... Nou, het is dus zo goed als onschadelijk, en je helpt er mensen mee. Als er geen personen waren die als proefkonin wilde optreden kwam er echt geen vooruitgang in de wetenschap over ziektes en medicijnen. Gelukkig is dat niet zo, en worden er elk jaar weer meer ziektes steeds beter behandeld. Ben blij dat ik in een land als Nederland woon

Okay, ik zelf. Ik ben 17 en mag dus wettelijk nog niet aan zulke onderzoeken meedoen. Maar heb me al ingeschreven in een ziekenhuis om een medicijn te testen voor een ziekte die ik zelf heb, tegen de tijd dat dat onderzoek begint ben ik wel 18. Ik hoef er niet eens geld voor.
Als zulke onderzoeken er niet waren en er dus geen vooruitgang was, zag ik echt geen lichtpuntje meer hoor. Op deze manier kunnen patienten nog hopen dat er ooit een goed medicijn voor ze is. Hardstikke goed gewoon.



*etiket*


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 02-11-2002 12:07 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 2:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, ik weet niet hoor.... actueel onderzoek: middel tegen hoofdluis.

Ik heb geen hoofdluis!!

Wat willen ze nou?

JAAAA!!!!! het werkt


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 02-11-2002 14:02 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 2 november 2002 2:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, ik weet niet hoor.... actueel onderzoek: middel tegen hoofdluis.

Ik heb geen hoofdluis!!

Wat willen ze nou?


dadelijk word je kaal of zo


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-11-2002 14:09 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 14:02 schreef she_devil het volgende:
dadelijk word je kaal of zo


Kunnen ze gelijk weer een haar-groei middel op je uitproberen


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 02-11-2002 14:12 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 2 november 2002 2:19 schreef Mutilator het volgende:
Tot voor kort dacht ik, voor een leuke inkomstenboost, aan een geneesmiddelenonderzoek mee te doen; snel vrij veel cash innen!

Ik zelf zag en zie er weinig risico in omdat je nogal gechecked wordt, maar laatst kwam Jade met een zeer overtuigend argument waardoor ik heb besloten het toch niet te doen.

Hoewel ik er dus vanaf gestapt ben toch voor de gein de vraag; zou je het doen en waarom wel of waarom juist niet?

Pharma research info site:

www.pbr.nl


wat zei Jade erover dan?


Whitesupreme
Usericon van Whitesupreme
Posted 02-11-2002 14:14 by Whitesupreme Wijzig reactieProfiel van WhitesupremeQuote dit bericht

---

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-11-2002 14:40]


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 02-11-2002 14:16 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 2 november 2002 14:14 schreef Whitesupreme het volgende:
----


wat? ben je niet helemaal goed wijs ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-11-2002 14:40]


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-11-2002 14:16 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 14:12 schreef XPositiveX het volgende:
wat zei Jade erover dan?



-->

quote:
Op 2 november 2002 4:39 schreef Mutilator het volgende:
Dit topic vraagt om jullie ideeën maar ga er maar vanuit dat het een argument is waar ik volledig achter sta, maar voor het forum niet relevant is.






I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-11-2002 14:16 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Dat hangt ervan af..
Ik veronderstel dat hier een contract bijhoort? Als ik in dat contract te vaak 'op eigen risico' lees, doe ik niet mee... Wat ben je met dat geld, als je achteraf voor de gevolgen moet betalen?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Nix
Usericon van Nix
Posted 02-11-2002 14:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

--- svp niet reageren op domme apen ---

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 02-11-2002 14:41]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-11-2002 15:23 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben als de dood voor spuiten, dus alleen als ik het geld echt heel hard nodig zou hebben, of zelf een ongeneeslijke ziekte zou krijgen, zou ik dus een nieuw geneesmiddel voor die specifieke ziekte wel uit willen testen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2002 15:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Krijgen labmuizen er eigenlijk geld voor?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen