|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Brodequin, die zou ik nog wel eens willen zien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat is tot nu toe een alleraardigste line up. Eens kijken of we hier weer bij gaan zijn. |
|
Ik hoop dat Demolition Hammer nog een paar club optredens gaat doen buiten dit om |
|
Lekker begin! |
|
Hier word ik een beetje geil van. DEATH FUCKING METAL |
|
quote: Ik ook, net als Gorgasm. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Eindelijk weer eens Antigama in Nederland |
|
Wow, goed begin! Ik kijk nu al uit naar Bloodbath, Demolition Hammer, Terrorizer (zeker met die World Downfall set), Discharge, Dead Congregation, Svartidaudi, Death Toll 80k en Iron Lungs. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ticket is binnen! |
|
De mijne ook! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Same here. Hotel is ook al geboekt. discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: Het hotel was al geregeld, zodra we hoorden wanneer het volgend jaar zou zijn. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: We gingen toch in een appartement? |
|
Geen idee Jan, maar misschien kunnen we je het hotel in smokkelen. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
ticket binnen maar eerste groep namen nog niet zo lekker als vorig jaar |
|
quote: Nee vakantiehuisje, maar miepte de rest dat ze liever het hotel hadden. Zo hotel it is, helaas geen plek over nog, maar wellicht dat er nog lui niet kunnen. |
|
quote: De meeste stemmen gelden. Komende woensdag worden er weer een zooi bands bekend gemaakt. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nieuwe namen: true Black Dawn Corpsessed Craft Dead Infection Disavowed Grave Miasma Gride Ingrowing Katalepsy Kerasphorus Nifelheim Pseudogod Shrine of Insanabilis Triptykon Vastum Triptykon bevestigd. Dus ja, nu moet ik wel. |
|
quote: Vet! Veel black metal verder, hetgeen zeker niet verkeerd is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Teringgave toevoegingen. En ach Triptykon is best geinig, maar inmiddels al te vaak gezien. |
|
Hoeveel kost zo'n driedaags tikket? En nu gaan we vegen |
|
98 euro early bird (weet niet of dat nu nog lopende is). discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Early bird is uitverkocht. De rest is te koop zodra de laatste bands bekend zijn. |
|
quote: De rest ken ik niet/zegt me niks, maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk is natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-05-2016 13:51] |
|
ben benieuwd naar grave miasma en pseudogod. Toen ik ze eerder zag waren ze echt goed maar dat was toch ook al weer een tijd geleden. Verder toch een beetje matige namen tot nu toe. Ik hoop in iedergeval op Siege, insect warfare, demigod, adramelech en nog van die bands die alleen op MDF lijken te spelen zoals vinterland en unanimated. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |