IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Desertfest Belgium 2016 Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-04-2016 12:59 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

14-15-16 Oktober
Trix, Antwerpen

PENTAGRAM, MY SLEEPING KARMA, TORCHE, ELECTRIC CITIZEN, YOUR HIGHNESS

Reduced Combi Tickets (3 days) at €95

Aanwezig.



[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 06-09-2016 15:02]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-04-2016 23:34 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ah kut, tegelijk met Bloodshed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-04-2016 23:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lachen met de verwoestijning is nooit grappig


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-04-2016 6:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Nog steeds geen Melvins?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-04-2016 10:22 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Die komen al naar De Kreun in Kortrijk.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-04-2016 10:24 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Antwerpen, bweikes.

De Wever zal het gaarne horen


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 28-04-2016 10:25 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2016 12:59 schreef bokkie666 het volgende:
at €95




Redelijk ziek.


En nu gaan we vegen


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-04-2016 10:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2016 10:22 schreef PandroidJack het volgende:
Die komen al naar De Kreun in Kortrijk.

Juist! In de agenda noteren, maar waarschijnlijk niet kunnen gaan.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 28-04-2016 14:44 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

In de agenda gezet, want je weet maar nooit!



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 16-05-2016 14:08 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

+
YOB
ELDER
AHAB
COUGH
CASTLE
HANGMANS CHAIR
TAU


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 16-05-2016 21:54 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

De eerste reeks namen kon me maar matig boeien, maar met Yob, Ahab en Cough voegen ze nu wel 3 absolute toppers toe naar mijn smaak.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-05-2016 22:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Verkeerde Thou. Maar wel weer leuk. Ik moet die data in de gaten houden.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 16-05-2016 22:57]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-05-2016 0:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jep, dit begint interessant te worden.


Faustian Spirit of the Earth


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-05-2016 7:45 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2016 21:54 schreef Tool-fan het volgende:
De eerste reeks namen kon me maar matig boeien, maar met Yob, Ahab en Cough voegen ze nu wel 3 absolute toppers toe naar mijn smaak.


Pentagram en deze drie namen maakt het een interessante line-up. Misschien een dagje die kant op.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 17-05-2016 11:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hmm Cough schijnt hun Europese tour alweer gecancelled te hebben, aldus het Into the Void festival waar ze ook zouden staan. Erg jammer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-05-2016 15:26 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Zou inderdaad erg jammer zijn.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-06-2016 16:27 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

+ UNCLE ACID & THE DEADBEATS
COOGANS BLUFF
VODUN
WOLVENNEST
BLACK SWARM

Benieuwd naar Wolvennest vooral.

Cough staat er nog steeds bij ook. Is die afgelasting van de tour al zeker?

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 10-06-2016 16:28]


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-06-2016 12:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2016 16:27 schreef bokkie666 het volgende:
+ UNCLE ACID & THE DEADBEATS
COOGANS BLUFF
VODUN
WOLVENNEST
BLACK SWARM

Benieuwd naar Wolvennest vooral.

Cough staat er nog steeds bij ook. Is die afgelasting van de tour al zeker?


Nee, nog steeds geen duidelijkheid hierover.

Leuk dat Uncle Acid ook is toegevoegd.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-06-2016 14:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

+
JOHN GARCIA
SCORPION CHILD
BLACK COBRA
BLACK WIZARD


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-06-2016 15:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hopelijk komen er ook nog wat leukere bands. Voorlopig enkel siked voor YOB, Pentagram en Ahab. De vorige jaren waren beduidend beter.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-06-2016 15:17 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ja, dit post ik wel vaker, maar oprecht een betere line-up dan wat een Graspop of Fortarock tegenwoordig presenteren. Elder en Caste, toftof.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 13-06-2016 15:19 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2016 15:17 schreef Kvelgeest het volgende:
Ja, dit post ik wel vaker, maar oprecht een betere line-up dan wat een Graspop of Fortarock tegenwoordig presenteren. Elder en Caste, toftof.


Je vergeet het ellendige Wacken in dat rijtje festivals.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-06-2016 15:26 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 juni 2016 15:19 schreef Buiksmurf het volgende:
Je vergeet het ellendige Wacken in dat rijtje festivals.
Dit jaar gaan die festivals echt geheel langs mee heen. Staat ook werkelijk waar helegaar niets. Ook Hellfest, wat altijd een betere line-up heeft, is dit jaar niet echt bijzonder.
Ja Marduk, Ghost, Red Fang, maar die pak ik toch echt liever bij een clubshow, naast dat die bands ieder jaar overal staan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 13-06-2016 15:27 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Hellfest komt inmiddels ook steeds vaker met meer van dezelfde namen, helaas. Tsja, dat krijg je als je met zes podia werkt.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-06-2016 15:34 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 juni 2016 15:27 schreef Buiksmurf het volgende:
Hellfest komt inmiddels ook steeds vaker met meer van dezelfde namen, helaas. Tsja, dat krijg je als je met zes podia werkt.
Goatsnake. Earth, Stoned Jesus, tja.. Erg tof hoor, maar daar ga ik niet voor naar een Festival in Frankrijk. Nee, ik zie mezelf dat niet meer zo snel doen, zo'n massaal open air metalfestival.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 13-06-2016 15:44 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Ik ben zelf al met massale open air festivals gestopt in 1994. Dynamo Open Air werd te groot. Van 2007 tot ten met 2010 korte opleving gehad door naar Hellfest te gaan. Maar dat was toen nog redelijk behapbaar. Al deed 2010 met z'n 20.000 per dag me besluiten ook daar niet meer hebben te gaan ondanks de toen briljante line-ups. Inmiddels is dat doorgegroeid naar zo'n 60.000 per dag. Ja, dank je de koekoek.
Voor mij nog alleen maar clubshows en iets van de grootte Roadburn en als megagroot voor mij Dynamo Metalfest (maar dat is voornamelijk uit nostalgische overwegingen voor deze man van middelbare leeftijd.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen