|
Auteur: |
|
|
Dat zegt men toch ook van NSBM?? (OK "apocalyptic" misschien niet) |
|
Dimmu borgir militant hehe. Bij militant denk ik toch het eerst aan bands als Black Witchery, Blasphemy en Axis of Advance [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-11-2002 12:45] |
|
Pas je wel op met dit topic is natuurlijk niet grim, necro en true etc. Om ff ontopic te blijven persoonlijk hoeft dat industrial gereutel van mij ook niet laat Dimmu maar weer eens een plaat maken in de stijl van "For all tid" of "Stormblåst" |
|
quote:Idd ja. Dimmu Borgir is net zo militant als een fluwelen camouflagepak. Dit kon wel in 'onzinnig metalnieuws' attila.... . |
|
quote: Ja, misschienwel. Maar ik vind "Dimmu burger" toch net een niveau hoger dan Kelly Osbourne etc etc. |
|
quote: Tuurlijk, een bal gehakt is ook lekkerder dan een broodje poep . Dat neemt niet weg dat het nog steeds slachtafval is . |
|
mooie uitspraak dwaal, ik moet wel effe kwijt dat db wel met elk album beter wordt... dat ouwe das zulke gayboard-zooi, dat kan je nog niet eens poep noemen. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik vind net dat laatste album PEM zo saai klinken.. En Shagske z'n microfoontrucjes irriteren me. Militant.. doet me denken aan tromgeroffel à la Manowar.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: laat ik het daar ff totaal mee oneens zijn Op hun eerste twee cd's hebben ze nog iets origineels en is de sfeer fantastisch. Daarna wordt het steeds voorspelbaarder en commercieler. Met Spiritual Black Dimensions als absolute dieptepunt wat mij betreft. |
|
ik zeg dus niet dat het goed is mensen, maar mijn persoonlijke smaak gaat meer uit naar dat laatste... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: LOL Net zo millitant als "in the navy" met de village people ja! |
|
Ik ben beniewd. Ik ben volgens mij een van de weinige die dimmu borgir niet slecht vind Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik vind de eerste twee cd's best goed en die laatste heeft ook wel z'n momenten. De rest vind ik weinig aan. |
|
De eerste zoveel albums waren wel leuk, maar ik ben toch benieuwd waar dit album naar gaat klinken. Op dezelfde manier als ik benieuwd ben naar het nieuwe album van metallica. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nou, t/m Stormblast krijg ik nog altijd nostalgie-aanvallen hoor! Toen BM luisteren zo on-beladen was met al dat hedendaagse true/niet-true BS. |
|
Stormblåst is lief. |
|
quote:Shagrath heeft ook zo'n schattig snoetje. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Hmmm.... Ik vind ze ook niet slecht, maar ja, ik ben dan ook geen BM-fanaat... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: 't is een dutske hee.. Maar ontopic: er is wel 1 goeie evolutie, en dat is de stem van Vortex.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Zingt hij op de nieuwe cd dan ook weer mee? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Index / Heavy Metal |