IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Silenoz over hun nieuwste cd.
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2002 12:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Norwegian black metallers DIMMU BORGIR will enter Gothenburg, Sweden's Studio Fredman in March to record the follow-up to last year's "Puritanical Euphoric Misanthropy" opus for a summer 2003 release.

"The new material sounds extremely apocalyptic and militant, grim and somber and there is a distinct presence of no mercy to them," explained guitarist Silenoz. "We're extremely excited and confident about the nine songs we've got so far and we're very much looking forward to starting the recording process at Studio Fredman in the beginning of March 2003. We're just gonna keep writing until then and see where it leads us, since we see no reason to hold back when we're being this productive and creative."

Hmmm, "apocalyptic"en "militant" is waarschijnlijk industrieel.Dat is niet zo mooi.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-11-2002 12:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dat zegt men toch ook van NSBM??
(OK "apocalyptic" misschien niet)

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-11-2002 12:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Dimmu borgir militant hehe. Bij militant denk ik toch het eerst aan bands als Black Witchery, Blasphemy en Axis of Advance

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-11-2002 12:45]

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-11-2002 12:46 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Pas je wel op met dit topic is natuurlijk niet grim, necro en true etc.

Om ff ontopic te blijven persoonlijk hoeft dat industrial gereutel van mij ook niet laat Dimmu maar weer eens een plaat maken in de stijl van "For all tid" of "Stormblåst"

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 13:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 12:45 schreef BurZum het volgende:
Dimmu borgir militant hehe. Bij militant denk ik toch het eerst aan bands als Black Witchery, Blasphemy en Axis of Advance
Idd ja. Dimmu Borgir is net zo militant als een fluwelen camouflagepak.

Dit kon wel in 'onzinnig metalnieuws' attila.... .

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-11-2002 13:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 13:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Idd ja. Dimmu Borgir is net zo militant als een fluwelen camouflagepak.

Dit kon wel in 'onzinnig metalnieuws' attila.... .

Ja, misschienwel. Maar ik vind "Dimmu burger" toch net een niveau hoger dan Kelly Osbourne etc etc.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 13:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 13:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, misschienwel. Maar ik vind "Dimmu burger" toch net een niveau hoger dan Kelly Osbourne etc etc.

Tuurlijk, een bal gehakt is ook lekkerder dan een broodje poep .

Dat neemt niet weg dat het nog steeds slachtafval is .

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 02-11-2002 14:05 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

mooie uitspraak dwaal, ik moet wel effe kwijt dat db wel met elk album beter wordt... dat ouwe das zulke gayboard-zooi, dat kan je nog niet eens poep noemen.

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-11-2002 14:27 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 november 2002 14:05 schreef humanator het volgende:
mooie uitspraak dwaal, ik moet wel effe kwijt dat db wel met elk album beter wordt...

Ik vind net dat laatste album PEM zo saai klinken.. En Shagske z'n microfoontrucjes irriteren me.

Militant.. doet me denken aan tromgeroffel à la Manowar..

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-11-2002 14:27 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 14:05 schreef humanator het volgende:
mooie uitspraak dwaal, ik moet wel effe kwijt dat db wel met elk album beter wordt... dat ouwe das zulke gayboard-zooi, dat kan je nog niet eens poep noemen.

laat ik het daar ff totaal mee oneens zijn

Op hun eerste twee cd's hebben ze nog iets origineels en is de sfeer fantastisch. Daarna wordt het steeds voorspelbaarder en commercieler. Met Spiritual Black Dimensions als absolute dieptepunt wat mij betreft.

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 02-11-2002 14:31 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ik zeg dus niet dat het goed is mensen, maar mijn persoonlijke smaak gaat meer uit naar dat laatste...

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 02-11-2002 14:34 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 14:27 schreef mislyd het volgende:
Militant.. doet me denken aan tromgeroffel à la Manowar..

LOL
Net zo millitant als "in the navy" met de village people ja!

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2002 14:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben beniewd. Ik ben volgens mij een van de weinige die dimmu borgir niet slecht vind

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-11-2002 14:39 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 14:36 schreef Misanthrope het volgende:
Ik ben beniewd. Ik ben volgens mij een van de weinige die dimmu borgir niet slecht vind

Ik vind de eerste twee cd's best goed en die laatste heeft ook wel z'n momenten. De rest vind ik weinig aan.

Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-11-2002 14:41 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

De eerste zoveel albums waren wel leuk, maar ik ben toch benieuwd waar dit album naar gaat klinken.
Op dezelfde manier als ik benieuwd ben naar het nieuwe album van metallica.

Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 02-11-2002 14:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou, t/m Stormblast krijg ik nog altijd nostalgie-aanvallen hoor!
Toen BM luisteren zo on-beladen was met al dat hedendaagse true/niet-true BS.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2002 14:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Stormblåst is lief.

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2002 14:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 14:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Stormblåst is lief.
Shagrath heeft ook zo'n schattig snoetje.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-11-2002 14:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 14:36 schreef Misanthrope het volgende:

Hmmm.... Ik vind ze ook niet slecht, maar ja, ik ben dan ook geen BM-fanaat...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-11-2002 14:54 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 november 2002 14:49 schreef Misanthrope het volgende:
Shagrath heeft ook zo'n schattig snoetje.

't is een dutske hee..

Maar ontopic: er is wel 1 goeie evolutie, en dat is de stem van Vortex..

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2002 14:55 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Zingt hij op de nieuwe cd dan ook weer mee?

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com