|
Auteur: |
|
|
Heb em een paar weken geleden aangeschaft, maar nog niet aan luisteren toegekomen. Wat ik ervan gehoord had op youtube klonk alleszins veelbelovend! discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
Vond de eerste plaat geweldig, duidelijk Asunder invloeden ja. Ze komen ook uit dezelfde regio. De nieuwe vind ik eigenlijk heel wat minder. |
|
De demo was echt geweldig. Die destijds via Felipe van Procession weten te bemachtigen. Debuut was ook weergaloos. Deze, ook al is ie goed, is duidelijk een stap terug in vergelijking met de vorige releases. Ben het dus met Mark eens. |
|
quote: Laat maar. Demo al op bandcamp gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 19-05-2016 13:58] |
|
Was destijds alleen als cassette verkrijgbaar en helaas kan ik die dingen nog niet rippen anders had ik het graag voor je gedaan. EDIT: Ik heb het dus over de Demo MMXI (met die paardenkop voorop) [Dit bericht is gewijzigd door Buiksmurf op 19-05-2016 14:10] |
|
Vandaag de nieuwe gekocht. Toch wel het type doom waar ik steeds meer van weet te genieten. Zal normaal behoorlijk hoog in men jaarlijst eindigen. Binnenkort toch maar eens vorig werk meer luisteren. |
Index / Heavy Metal |