|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ze zullen ook wel op netherlands deathfest komen denk ik. ben benieuwd.... Sacrilege is ook trouwens beter dan benediction tbh. |
|
Ze komen iig op de Eindhoven Metal Meeting. [Dit bericht is gewijzigd door RGB op 15-06-2016 16:32] |
|
Hier is het volledige nummer. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Fantastische 7", op naar een volwaardige plaat! Shirt staat ook in bestelling.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Is gewoon Bolt Thrower. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik mis polka's. Zou je van de Benediction-inbreng wel verwachten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
O verrek. Rond 1 min. 40 wordt het ineens erg gaaf. Okay, ik ben om. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Verrek. Vette breakdown rond 2 min. 16. Ja, dit is erg goed! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Goedgekeurd. Wel nog wat meer Benediction-invloeden in de volgende nummers, graag. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 12-07-2016 9:34] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik zal het doorgeven.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hun eerste show ooit was op Obscene Extreme en dat was gaaf. Inderdaad net Bolt Thrower maar dat mag ook wel. |
|
quote: In het vervolg... [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
...mag jij... [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
...dergelijke losse, opeenvolgende posts... [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
...in één grote post... [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
...bundelen, dank! [/backseatmod] [quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote] |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
wat klinken de vocals matig zeg in die nieuwe nummer. Karl klonk gewoon echt goed toen ik Memoriam in Parijs zag. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Aanvankelijk materiaal vond ik te slap, maar het begint eindelijk wat te worden met deze band. Ik hoor hier een frisse BT vibe in. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-04-2019 23:37] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De tekst is wel een beetje rijmelarij van niveau Hazes. Muzikaal gezien is dit mij te saai voor meerdere luisterbeurten. Net als Bolt Thrower dus. |
|
Dit album scoort op dit moment. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mee eens wb de teksten. Pijnlijk voorspelbaar idd. Anyway: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |