|
Auteur: |
|
|
Het is vandaag morgen? *edit* okay, het is morgen morgen. Wie weet ga ik wel ff. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-11-2002 16:44] |
|
klotezooi waarom hoor ik dit nu pas... ik had nog naar Arnhem willen gaan, niet gedaan, anders was ik zeker gegaan! |
|
tis 3 november slimmerik My madness, my sadness |
|
16 en 17 november is veel interessanter Jaarbeurs Hallen in Utrecht mega platen en cd beurs ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Maar dit is in Arnhem, en Morgen |
|
Er is er in Januari ergens ook 1 in de 013 hoorde ik..weet daar iemand meer van? |
|
En het is allemaal te ver voor mij |
|
quote: heersch! kijk daar heb ik wat aan |
|
Ik ga de 17e, eindelijk een zondag waarop wel iets te beleven valt MuayThaigerrr!! |
|
CD Beurs!!! Ga ik morgen(vroeg) heen! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Haha kijk maar naar de jaar.. |
|
quote: Ze zegt toch dat ze er morgen heen gaat? Zal dan dus wel de 2003 editie zijn! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: "de jaar" ??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Who knows what hidden time travelling powers Leviathanica possesses... Buiten die in Utrecht is er 30 november ook een in de Effenaar (+DVD en games) en in december een metalmarket in de 013 (datum daarvan staat in Displeased mailing-list, alleen die heb ik net weggegooid ). |
|
Wie weet wanneer er een nieuwe CD beurs komt, ergens in de buurt van Almere? Ik heb gehoord dat er een nieuwe beurs zal zijn, als het weer lente is.. [Dit bericht is gewijzigd door metal blade op 01-12-2003 11:45] |
|
29 januari maastriech gratis entree millennium ist auch da, met vele andere stands (veel hardcore, naar ik heb gehoord). http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
ok misschien dat ik daar wel even ga kijken. moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
voor den FRIESCHEN! morgenmiddag is er weer 1 in zalen schaaf te liwwadden! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: *denkt aan z'n banksaldo* Ga maar niet... spelfout weggehaald... |
|
quote: kut he? mijn pin pas is geblokkeerd, best niet heersch. Suck my piss |
|
quote: Ja, das kut... spelfout weggehaald... |
|
Op 20 & 21 september aanstaande zal de Rijnhal in Arnhem voor alweer de 14e keer het toneel zijn voor Dynamite’s Rijnhal-Spektakel De Rijnhal in Arnhem zal weer tot de nok toe gevuld zijn met vinyl, CD’s, video’s, DVD’s, posters, T-shirts en nog veel meer. Muziekliefhebbers mogen deze beurs niet missen! Bareuh... |
|
Aanwezig zondag. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Index / Muziek algemeen |