|
Auteur: |
|
|
Benieuwd tv signature |
|
Geinig. When your people matter, menstrual health matters |
|
Het titelnummer is erg fijn. When your people matter, menstrual health matters |
|
Waarom open ik deze thread???? En nu gaan we vegen |
|
quote:Inderdaad.... goede vraag When your people matter, menstrual health matters |
|
Oh nee, hij begint me te grijpen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Hij begint me ook alweer los te laten. Best lekkere vibe, maar niet echt sterke lijnen (bijv zang of gitaar) die eruit springen en blijven hangen. Verder vind ik de mix/mastering ook niet echt super, terwijl ik denk dat de bedoeling was dat alles super crispy, fris en modern klonk. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik hou er met een YouTube-stream altijd rekening mee dat het geluid een stuk minder is dan het origineel. Een stuk doffer meestal. De CD zal wel een stuk helderder klinken. |
|
Het album is nu trouwens op "name your price"-basis te downloaden via de Bandcamp-pagina van Blood Music: Air Ik heb de CD in de bestelling staan, dit is mijn favoriete plaat van het jaar tot nu toe. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 27-06-2016 11:39] |
|
Hmm, denk dat ik hier wel wat mee kan. Combo die ik nog niet echt eerder heb gehoord. Eens vaker luisteren. |
|
Dit klinkt best fijn. Misschien nog eens goed voor gaan zitten. Vocals doen me wel iets te 'Amerikaanse tiener poppunk' aan op het eerste gehoor. Maar de combi is funky fresh tho. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Het tweede album genaamd Astronoid komt eraan (releasedatum: 1 februari) en de eerste track is al vrij gegeven: |
|
Maar dit is toch gewoon MEW adoratie? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 28-11-2018 15:29] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wederom 'geinig', maar niet 'specti'. Kan er naar luisteren, lekker dromerig idd, maar vind t niet echt pakkend. When your people matter, menstrual health matters |
|
ik bedoel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Klopt, steken ze zelf ook niet onder stoelen of banken. Metal Mew. |
|
quote:Dit is wel een heel stuk interessanter. Nice!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: ah, oh! ok Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Van het album 'And the Glass Handed Kites' uit 2005 Prog-pop.. denk dat dat wel een goede omschrijving is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het hamronisch en ritmisch echt vele malen interessanter dan Astro, niet dat dat persé moet of zo, maar maakt t in dit specifieke geval wel leuker voor mij. Dank! Ga m zo luisters When your people matter, menstrual health matters |
|
Mooi! |
|
Ik word er tijdens de eerste luisterbeurt niet heel erg enthousiast van. De blastbeats zijn bijna volledig weg, ook het euforisch gevoel is maar sporadisch te vinden. De twee previewtracks (ook toevallig de eerste twee van het album) springen er echt bovenuit. Dit gaat meer richting emo en post-hardcore met een atmosferische metalrand. Dat is helemaal niet erg (kan zelfs heel goed zijn), maar af en toe wordt het best wel zeverig. Ik ben benieuwd of deze gaat groeien met meerdere luisterbeurten. |
Index / Heavy Metal |