IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Jera on Air 2016
Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 15-06-2016 14:03 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Het Groezrock van NL, zo is mij verteld.

24 en 25 juni, Ysselsteyn (L)

Hardcore, metalcore, rock, punk en een heel klein beetje metal

Vrijdag 24 juni

Prospect, For I am King, Siberian Meat Grinder, Joe mcMahon, The Tips, Fallujah, Bury Tomorrow, the Waiting Game, Dead Neck, Deez Nuts, Thy Art is Murder, Municipal Waste, The JB Conspiracy, PO Box, NOFX (Tribute), The Amity Affliction

Zaterdag 25 juni

Pelgrim, Monuments, Screw Houston, Backtrack, Call it Off, Being as an Ocean, Neck Deep, The Overslept, Homer, The Octopussys, Turnstile, Beartooth, Zebrahead, Belvedere, Set Things Right, 18 Miles, The Kendolls, Frank Carter & The Rattlesnakes, Our Last Night, John Coffey, Suasion, Risk It!, Boysetsfire, August Burns Red, H2O, Jaya the Cat, Tim Vantol, While She Sleeps, Sick of it All, Burning Down Alaska, Pennywise

Ik heb een kaartje gekregen voor de zaterdag.
Sick of it All heb ik al lang niet meer gezien. Verder lijken Frank Carter & The Rattlesnakes, John Coffey en August Burns Red me wel het checken waard.
Pennywise zal ik geestelijk niet meer redden ben ik bang.
(Iemand nog tips qua bands?)

Het schijnt een beetje groter geworden te zijn sinds de laatste keer dat ik er was (2005), ben benieuwd



[Dit bericht is gewijzigd door Vomitory op 15-06-2016 14:04]


Pritt kills the Brazilian glue-scene


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 15-06-2016 14:58 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Vorig jaar mogen spelen, toen meteen fan geworden. Gezellig klein festival, maar zeker groter tegenover toen. H2O is ook vet.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-06-2016 15:46 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Geen topaffiche, maar wel een paar leuke namen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 16-06-2016 0:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Backtrack, Turnstile en H20 is alles wat je hoeft te zien.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-06-2016 5:52 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Natuurlijk ook een partijtje feesten bij Municipal Waste en SOIA.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-06-2016 19:44 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Thy Art Is Murder zou ik wel even meepakken. Dans0n! Fallujah zou ik ook wel eens live willen zien.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 16-06-2016 19:44]



Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 17-06-2016 9:49 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ik zit hard te overwegen om die vrijdag te gaan, Fallujah en MW.


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 28-06-2016 9:26 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Echt een super gezellige dag gehad, maar qua bands was het maar matig vond ik. Veel gezien maar er is weinig noemenswaardigs blijven hangen.
Sick of it All, absolute topper van de dag.
Turnstile, vette energieke show maar de zang vond ik aan de kutte kant (niet mijn stijl)
Homer, sympathiek en verrassend goed.
John Coffey, jammer dat ze stoppen. Leuk voor de afwisseling.
Frank Carter, 1e helft van de set goed maar die sitdown hoeft voor mij echt niet.
Pennywise, geen idee. Ik heb vooraan gestaan maar kan me er verder weinig van herinneren.

Wachten op de taxi in de Cathedral of Chaos. Wat een gezellige puinhoop

Volgend jaar weer wat mij betreft. Alleen al om weer eens gezellig bij te praten. Hopelijk een iets interessanter programma.



Pritt kills the Brazilian glue-scene


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen