|
Auteur: |
|
|
ouch Tum podem extulit horridulum... |
|
Verdomme. Het is gelukkig geen dodelijke vorm. |
|
Dod moet iedereen, maar er zijn aangenamere manieren om te gaan dan terminale ziekten... Alhoewel, je hebt dan wel een goed excuus om vanalles te doen wat normaal gezien niet door de meeste mensen hun beugel zou kunnen. Toch jammer van Finkers... Tum podem extulit horridulum... |
|
Zuigt inderdaad flink Ik vind Finkers een van de beste cabaretiers. Ik hoop dat hij snel beter is. MuayThaigerrr!! |
|
Het stoplicht spingt op rood het stoplicht springt op groen op Zwarme Metalen is altijd wat te doen!!! Herman... Maak snel nog ff 40 shows... Dan kunnen we namelijk voorlopig nog ff genieten! |
|
ik ben prins zes hail macbeth! |
|
Leukemie is een serieuze aandoening, waar jenog niet zo een twee drie van af bent. Finkers zal zijn schouders eronder moeten zetten. To bad, hopen dat ie snel weer on stage is. God hates us all... |
|
bah, leukemie is een vreselijke ziekte. een oom van mij is daar aan overleden. en Finkers is een van de leukste mensen van Nederland. Is deze ziekte te genezen, nauwelijks toch? |
|
quote: Maakt het nog iets uit of je leuk bent of niet??? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: natuurlijk niet, maar dat is de enige eigenschap die ik van die beste man ken. ik eer hem!! |
|
quote: Heil Soldaten... |
|
"Dan voorspellen wij uw de toekomst" "Nou, U mag wel jij zeggen hoor" "Dan voorspellen wij JIJ de toekomst" |
|
Ik heb de man nooit, maar dan ook echt nooit grappig kunnen vinden. Wat een vrijblijvende clown-strapatsen allemaal zeg. Maar leukemie is wel kut. |
|
Erg om te horen. Laten we maar hopen dat hij weer snel op het podium te zien is. the only pleasure is pain |
|
quote: Hoe duur? 5 gulden per jaar. Ik wil 1 voorspelling voor heel mijn leven. Dat is dan 2.50 |
|
quote:Hij blijft goed.. |
|
Aaltje... |
|
Is leukemie niet ook een vorm van kanker? Anyway: mooi kut voor Herman. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: ja |
|
Wat ja? Het 1ste of het 2de? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik las het gisteren op zijn site. Best wel klote, hij is naar mijn mening een van de betere cabaretiers. Ben naar twee van zijn shows geweest, goud waren die. Mocht hij terugkomen, dan ben ik er zeker weer bij. Aan hij die woont in Knokke, Brugge en Kortrijk. Weet u wel dat u woont in drie plaatsen tegelijk? Finkers. |
|
quote: beide leukemie heeft iets met beenmerg te maken als ik het goed heb. |
|
wat erg voor hem.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Oh ja, dat was het: een defect in het beenmerg zodat er niet meer genoeg (goede) witte bloedcellen worden aangemaakt. Ik moest aan kanker denken omdat ik net dat bericht van Katle had gelezen. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Finkers ........ |
Index / Nieuws, actualiteit en media |