|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vakmanschap is dik in orde qua gitaarspel. Mix en drums programming zijn niet denderend. Ik vind t niet verschrikkelijk (vind ik maar van weinig muziek), maar mijn smaak is t niet nee. Maar er zullen vast horden metalfans die hier van zullen smullen. Ik heb eigenlijk slechts een paar seconden her en der geklikt en geluisterd, en wel vind ik sommige teksten erg grappig en leuk gevonden. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik vind't verschrikkelijke, emotie- en passieloze kitsch. Maar wat je zegt, menig metalheadje, die net Vivaldi kent, zal als een connaisseur deze aankomende zondag voor zijn oma aanzetten. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 06-07-2016 22:50] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
De tering zeg. Alsof er nog niet genoeg van dit soort zielloze meuk uitgebracht wordt. Zal het, uiteraard, goed doen bij fans van Duitse, Finse, Zweedse en Italiaanse power metal. 100% kitsch. Geen idee of dit uit Italië komt maar zal me niets verbazen gezien de kitsch die het is. Italië HET land voor alle kitschmetal. |
|
Ik weet niet wat ik erger vind; die vreselijk geprogrammeerde drums (lijkt wel zo'n midi file sound die je vroeger bij oude videogames had ) of die tergend irritante stem van de menstruerende zeehond die hier voor zangeres doorgaat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh ik las gisteren op fb dat de eerste kutkneusjes van The Metal Factory ( :') ) waren 'afgestudeerd'. Zou me niets verbazen als dit het eindproject was. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Je vullingen zouden uit je kiezen losbreken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik vind dit veel te gladjes en te gemaakt. Ik zet ondertussen wel ff Ekseption op. Dat is een beter voorbeeld, van het verwerken van klassieke muziek in 'moderne' muziek. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Blijkbaar heeft dit echte drums, tenminste wat er nog van over is. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 06-07-2016 21:27] When your people matter, menstrual health matters |
|
Ah vrouwelijke drummer lees ik net, vandaar dat ze het zo opgepoetst hebben. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De fans zien er net zo lelijk uit als de muziek klinkt trouwens.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik zou willen dat ik tijd had om te luisteren, maar dat gaat gewoon nu even niet. Ik ben zo benieuwd... Misschien vind ik het wel te gek. Waarschijnlijk, bedoel ik. VIESPEUK!!! |
|
Ik kan het me niet voorstellen, Wamsmaak. Dit is niet kut maar slecht. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat zeiden de meeste ook over Hellhammer, vroeger. En kijk eens hoe cult die geworden zijn. Nee, ik moet het eerst horen. VIESPEUK!!! |
|
Oei, die blik van die griet. Ik vlucht snel uit dit topic. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Ik kan er prima naar luisteren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niet. Te. Doen. De term kitsch doet hier geen recht aan. Dit is een ongeëvenaarde ode aan de wansmaak. Walgelijk. EDIT: bovenstaande is grotendeels ook van toepassing op die mevrouw op de foto. Jakkie. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-07-2016 12:30] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik hoop vanavond tijd te hebben. VIESPEUK!!! |
|
quote: Bezint eer gij begint. Die tijd krijg je niet meer terug. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Misschien heeft Wim de mogelijkheid muziek te luisteren terwijl hij andere dingen doet. Op mijn pc is dat namelijk ook mogelijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Als je hier naar luistert verander je bijkans in een zoutpilaar. Ik krijg dan weinig meer uit mijn handen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:(''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Gitaarwerk is wel goed, zeg. Die zang is vreselijk. Slechte geluidskwaliteit, mja, daar zijn m'n oren te stuk voor, denk ik, het klinkt niet superspannend, niet heel kut, imo. Gewoon. Ik hoef het niet nog een keer of nog meer nummers te horen. Maar ik dacht dat het erger zou zijn. Zal wel aan mij liggen, hehe. Die lat, die lat! edit. 42 reacties onder die youtube video en maar 1 slechte. Die trekt de zang niet. Of kan je als uploader reacties weghalen, geen idee. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 07-07-2016 19:54] VIESPEUK!!! |
|
Gewoon nee. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Wie? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |