IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Veghel Death Fest 8-10-2016
iron_dennis
Usericon van iron_dennis
Posted 06-07-2016 23:32 by iron_dennis Wijzig reactieProfiel van iron_dennisQuote dit bericht

Veghel Death Fest 8-10-2016 Noordkade Veghel

8 oktober zal Veghel op zijn grondvesten trillen. Voor de eerste keer zal er op de prachtige locatie van de Noordkade death metal geprogrammeerd gaan worden. De oude fabriekshallen van de CHV zullen zorgen voor een ongekende sfeer die op dit moment gemist wordt in allerlei klinische op elkaar lijkende en weinig sfeer bevattende concertzalen. Wanneer deze editie een succes wordt zal er in de toekomst zeker meer metal geboekt gaan worden in de Noordkade. Zorg dat je erbij bent de 8e oktober!!!

Line up:

Unleashed
Soulburn
Dark Millennium
Lifeless
Dead End
Carnation
Burning Hatred
Thyrgrim
Procreation
Into the Arcane
Dead Will Walk
Ceremony
Deathwalker

Start: 14:00uur

Podium De Noordkade
Verlengde Noordkade 12
5462 EH Veghel
Nederland

Pendelbus naar station Eindhoven beschikbaar

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-07-2016 0:43]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-07-2016 0:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Te gekke line up!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-07-2016 8:55 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik las Vegan Death Fest huh huh


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-07-2016 9:37 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

IK ZEI IK LAS VEGAN DEATH FEST HUH HUH!!


When your people matter, menstrual health matters


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 07-07-2016 10:07 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik Las Vegas.




VIESPEUK!!!


iron_dennis
Usericon van iron_dennis
Posted 07-07-2016 16:07 by iron_dennis Wijzig reactieProfiel van iron_dennisQuote dit bericht

D'r bij zijn is meemaken!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-07-2016 17:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Da's om de hoek. Ik kom wel ff koekeloeren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-07-2016 19:10 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Wie maalt er nou om sfeer, hoe is het geluid dan in die hallen?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-07-2016 8:39 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Alsof je aan de paddos in een betegelde badkamer naar The Shadows met special guest Dick Dale luistert.





(Geen idee nooit geweest daar in die veganisten hallen)


When your people matter, menstrual health matters


iron_dennis
Usericon van iron_dennis
Posted 08-07-2016 11:45 by iron_dennis Wijzig reactieProfiel van iron_dennisQuote dit bericht

Er zijn twee zalen; een grote zaal met een capaciteit van 500 man en een kleine zaal met een capaciteit van 200 man. Er worden op regelmatige basis concerten en andere festiviteiten georganiseerd en als het op licht en geluid aankomt is er flink geïnvesteerd. Ook zijn er verschillende dingen gedaan om de akoestiek in beide zalen zo goed mogelijk te krijgen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt wat betreft het geluid.
Het industriële vind je vooral terug in de ruimtes buiten de zalen en dat zorgt zoals ik beschreven voor "sfeer". Omdat er een overkill is aan festivals is het belangrijk om iets "anders" aan te bieden dan het bestaande. Door deze omgeving denk ik dat het totaal plaatje voor een mooie festivaldag kan zorgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2016 11:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik maak mij wat betreft geluid doorgaans meer zorgen om de mensen achter de knoppen dan om de zaal.

Eigen geluidsmensen kennen meestal de zaal niet zo goed. Geluidsman van een zaal heeft vaak weer het idee dat bij metal alleen het volume belangrijk is.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-07-2016 11:56]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


iron_dennis
Usericon van iron_dennis
Posted 12-07-2016 23:23 by iron_dennis Wijzig reactieProfiel van iron_dennisQuote dit bericht

Dark Millennium is toegevoegd aan de line-up!

[Dit bericht is gewijzigd door iron_dennis op 12-07-2016 23:24]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-10-2016 17:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 02-10-2016 21:18 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

jammer dat ik er niet kan zijn. Dark millennium zal wel meer gelukkig gaan spelen denk ik de komende tijd.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-10-2016 21:20 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Aparte keuze om de laatste shuttlebus te laten vertrekken terwijl er nog een band speelt.



Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen