|
Auteur: |
|
|
Te gekke line up! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik las Vegan Death Fest huh huh When your people matter, menstrual health matters |
|
IK ZEI IK LAS VEGAN DEATH FEST HUH HUH!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik Las Vegas. VIESPEUK!!! |
|
D'r bij zijn is meemaken! |
|
Da's om de hoek. Ik kom wel ff koekeloeren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wie maalt er nou om sfeer, hoe is het geluid dan in die hallen? |
|
Alsof je aan de paddos in een betegelde badkamer naar The Shadows met special guest Dick Dale luistert. (Geen idee nooit geweest daar in die veganisten hallen) When your people matter, menstrual health matters |
|
Er zijn twee zalen; een grote zaal met een capaciteit van 500 man en een kleine zaal met een capaciteit van 200 man. Er worden op regelmatige basis concerten en andere festiviteiten georganiseerd en als het op licht en geluid aankomt is er flink geïnvesteerd. Ook zijn er verschillende dingen gedaan om de akoestiek in beide zalen zo goed mogelijk te krijgen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt wat betreft het geluid. Het industriële vind je vooral terug in de ruimtes buiten de zalen en dat zorgt zoals ik beschreven voor "sfeer". Omdat er een overkill is aan festivals is het belangrijk om iets "anders" aan te bieden dan het bestaande. Door deze omgeving denk ik dat het totaal plaatje voor een mooie festivaldag kan zorgen. |
|
Ik maak mij wat betreft geluid doorgaans meer zorgen om de mensen achter de knoppen dan om de zaal. Eigen geluidsmensen kennen meestal de zaal niet zo goed. Geluidsman van een zaal heeft vaak weer het idee dat bij metal alleen het volume belangrijk is. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 08-07-2016 11:56] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dark Millennium is toegevoegd aan de line-up! [Dit bericht is gewijzigd door iron_dennis op 12-07-2016 23:24] |
|
|
|
jammer dat ik er niet kan zijn. Dark millennium zal wel meer gelukkig gaan spelen denk ik de komende tijd. |
|
Aparte keuze om de laatste shuttlebus te laten vertrekken terwijl er nog een band speelt. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
Index / Concerten |