|
Auteur: |
|
|
FortaRock presents Insomnium (fin) + special guests tba Donderdag 19 januari Doornroosje, Nijmegen * enige NL show Meer info: www.doornroosje.nl/event/insomnium FB Event: www.facebook.com/events/262646267443285 |
|
Aanwezig! |
|
|
|
correct, de kleine zaal, niet de grote, maar nog steeds 400 man. |
|
Dat vind ik echt opmerkelijk. De band heeft op ZM in haar topic 13 posts. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Mmmm, maar de laatste plaat wordt op veel verschillende plekken erg hoog gewaardeerd. Zo zie je maar: waar Opeth het laat liggen ... |
|
quote: Dat zegt niet alles, het gros van het publiek zit niet op zwaremetalen of metalfan. De jongeren al helemaal niet. De show van Fleshgod paar dagen ervoor gaat ook richting uitverkopen, en dat voor een maandag, nog opmerkelijker. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 05-01-2017 21:18] |
|
Ik wist niet dat deze band al verder was dan eeuwig voorprogramma-orkestje voor Amorphis & Swallow The Sun. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Fleshgod Apocalypse is wel meer bekend als grote naam. Onterecht natuurlijk want hemeltergend kut, maar toch. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zoals vaak bij metal doen de supports er ook wel een beetje toe. |
Index / Concerten |