IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Pokémon Go (mobiele games) Vorige pagina | Volgende pagina
Kaas met Gaten
Usericon van Kaas met Gaten
Posted 13-07-2016 21:53 by Kaas met Gaten Wijzig reactieProfiel van Kaas met GatenQuote dit bericht

Een kroeg hier heeft Ballen van Thor. Als dat niet trve is..


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-07-2016 22:12 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2016 21:53 schreef Kaas met Gaten het volgende:
Een kroeg hier heeft Ballen van Thor. Als dat niet trve is..


Draaien ze in die kroeg ook wel eens Heidevolk?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 14-07-2016 11:15 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Blijkbaar is het citadelpark in Gent een plek waar er veel zitten. Ik heb alleszins goesting om ze eens bezig te zien: die losers zonder leven die virtuele beestjes zitten te vangen.

Ik was net te oud als de pokemon hype destijds zijn intrede deed. De anime een paar keer gezien, maar als anime liefhebber vind ik dat dus echt brol. Typisch bandwerk anime met veel te simpele verhaallijnen.




BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-07-2016 11:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het draait toch echt om de GB-games. Heerlijk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-07-2016 11:43 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

+ heel veel. De serie trok ik ook nooit echt. Ik heb me destijds sufgespeeld met Red.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-07-2016 11:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Op de middelbare school speelden wij vaak Magic: The Gathering, zo af en toe meewarig :')'end naar de Pokekneusjes die een paar tafels verder zaten.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-07-2016 11:58 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Kaartspel nooit gedaan. Ik had wel een kleine verzameling met Dragonball Z kaartjes. Om na te tekenen.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 14-07-2016 12:18 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Heb ooit nog een Gameboy cartridge van Pokemon aan Schaep verkocht. Ik had hem toevallig, hij was er erg blij mee.

Nou ja. Dat. Wordt Schaep weer eens genoemd.

Editie. Flippo's heb ik verzameld. Daar was ik toen ook al veel te oud voor, hehe. Looney toones.




[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 14-07-2016 12:20]


VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-07-2016 12:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik zag Schaep een paar maanden terug nog. Hij zag er lekker uit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 14-07-2016 12:20 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Beter!




VIESPEUK!!!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-07-2016 13:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Qua kaartspel heerst Magic: The Gathering er alle soortgelijke zaken vierkant uit.

Maar die GB-games van Pokémon... Zou nu nog vele dagen kunnen spenderen aan die games. Alles van Red/Blue tot Fire Red/Leaf Green. De latere generaties ken ik niet en spreken me ook niet aan. Zit nu nog te geeken met Blue en Red en zo'n oude school Game Boy Classic.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2016 13:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2016 11:15 schreef williamblake het volgende:
Blijkbaar is het citadelpark in Gent een plek waar er veel zitten. Ik heb alleszins goesting om ze eens bezig te zien: die losers zonder leven die virtuele beestjes zitten te vangen.




Schitterend, kunnen ze zich ook meteen te goed doen aan met de naalden van Aidshoeren die daar rondslingeren en pedofiele ex-militairen die in de bosjes zitten.


signature


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 14-07-2016 14:12 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Pedofiele ex-militairen. Is dat een onderdeel van de krijgsmacht in België?




VIESPEUK!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-07-2016 14:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

krijgsmacht verkracht


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-07-2016 17:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2016 11:15 schreef williamblake het volgende:
Typisch bandwerk anime met veel te simpele verhaallijnen.




Maar.....

Alle tekenfilms hebben toch een simpele verhaallijn omdat ze voor kinderen bedoeld zijn?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 15-07-2016 8:55 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Jij hebt blijkbaar nog nooit degelijke anime dingen gezien...



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 15-07-2016 9:58 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

De eerste serie Tom en Jerry lijkt me ook niet voor kinderen.




VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-07-2016 11:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2016 8:55 schreef williamblake het volgende:
Jij hebt blijkbaar nog nooit degelijke anime dingen gezien...


Ik wel, maar het blijven tekenfilms en dus jammer.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 15-07-2016 12:02 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 15 juli 2016 9:58 schreef De Vieze Man het volgende:
De eerste serie Tom en Jerry lijkt me ook niet voor kinderen.





Nee dan Speedy Gonzales en Roadrunner.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 16-07-2016 11:41 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2016 13:57 schreef Hypnos het volgende:
Schitterend, kunnen ze zich ook meteen te goed doen aan met de naalden van Aidshoeren die daar rondslingeren en pedofiele ex-militairen die in de bosjes zitten.

Een middagje cultuur snuiven en beestjes vangen. Top idee.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 17-07-2016 13:51 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht



What happens when hundreds of people are gathered at the edge of Central Park to play Pokemon Go at 11pm'ish and a Vaporeon shows up in the park? Well....this!


sjeezzz kwadraat...




VIESPEUK!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2016 14:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 17-07-2016 14:20 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

"Hij pakte een geweer" en "toen ze de man met het pistool zagen".

Verwarrende materie.




VIESPEUK!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2016 14:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Njah, ik kan het wel begrijpen.

Ik krijg al neigingen een biljartbal wat pokemon kleuren te geven en bij de volgende die met zijn mobiel naar me loopt te zwaaien naar zijn bakkes te gooien.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-07-2016 14:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

hmmz, misschien kan ik beter beginnen met rauwe eieren met pokemonprint.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 17-07-2016 14:46]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen