|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 10 september @ Zuiderpark Rotterdam Entree Gratis. Terrein open 12.00-23.00 uur -Large Main Stage Caliban (DE metalcore) Discharge (UK hardcore / punk / crust) Arkona (RU folk metal) Angel Witch (UK heavy metal) The Deaf (NL garagerock) Bodyfarm (NL death metal) SPASMODIQUE (NL wave / rock) -Electronic Stage Zardonic (VE drum’n bass vs metal) Ophidian (NL industrial / darkcore) Little BIG (RU electro trash ) Mlada Fronta (official) (FR electro / synth wave) Bong-Ra (NL breakcore / jungle) HOLOGRAM_ (FR industrial) -Talent Stage Order Of The Emperor (NL heavy rock - Popunie Live) Extremities (NL progressive / groove metal, winnaar Metal Battle) RHEA (BE alternative) https://www.facebook.com/BaroegOpenAir/ www.baroegopenair.nl [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 14-07-2016 20:08] |
|
Damn, kan ik (weer) niet, op vakantie. Discharge! En ik had ook wel even aal naar alex van Bodyfarm willen gillen. Jammer. VIESPEUK!!! |
|
Hmm jammer, pogramma is niet heel boeiend maar ik wil Little BIG en Bong-Ra toch graag zien. Misschien toch aanwezig. |
|
Ik blijf maar een keer thuis, de line-up vind ik niet echt boeiend. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: |
|
Discharge, Angel Witch, Bodyfarm en de algehele gezelligheid zijn de gratis toegang iig al dubbel en dwars waard. |
|
Ik ben tot nu toe bij alle BOA'S geweest en het is daar altijd fijn toeven, maar ik sla gewoon een jaartje over. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Gelukkig kan ik dan niet anders had ik kutbands in een kutstad in een kutzaal kunnen gaan kijken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Alleen is het geen zaal Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mits een beetje weer is dat idd een dikke plus. Al belanden we meestal uiteindelijk in de "tent". Ik wilde zeggen als geregelde bezoekers, maar de laatste keer is ook alweer 5 jaar geleden, hehe. Maar ja, las vegas - boa. VIESPEUK!!! |
|
quote: Schuur is inderdaad een beter woord. Of stal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Als ik zo naar deze line-up kijk, zou ik meer bij de electronic stage te vinden zijn. Al is Angel Witch wel leuk. Niet dat ik ga.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Voor 5/7 van deze Main Stage-programmering wil ik best weer een keertje in de metro stappen. Vox Clamatis in Deserto |
|
Volgend week alweer! Tijdschema: [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 02-09-2016 21:53] |
|
Heel erg balen dat Little BIG niet meer komt. Dit feestje kan dus overgeslagen worden. |
|
Aanwezig! Zin in! |
Index / Concerten |