|
Auteur: |
|
|
https://www.facebook.com/thembandofficial/ Augustus/september komt hun eerste langspeler uit, getiteld "Sweet Hollow". Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Nog een wat ouder nummer van de EP "Fear Them" Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
Wat een schaamteloze King Diamond ripoff. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Datzelfde kun je je natuurlijk ook afvragen wat betreft de redacteur die dit zonder enige kritische noot aan ons tipt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: ... enige muzikale historie in hun leven... Die knulletjes zijn eigenlijk niet echt onbekenden (o.a. Symphony X bassist, ColdSteel zanger, Suffocation drummer, e.a.) |
|
Ik had al wat gehoord. Vergeten verder. Behalve dat het een soort adoratie van de band KD is. Edit. Phone gedoe. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 19-07-2016 23:57] VIESPEUK!!! |
|
Ik had dit ook al tijd geleden gehoord. Het is zeker niet slecht wat ze brengen. De muzikanten kunnen stuk voor stuk spelen.. Echter met hun ervaring zou je toch iets originelers verwachten dan een kopie van Kind Diamond. Er is maar 1 King! bub |
|
quote: Ik ga ervanuit dat de kritische noot wel in de review staat of komt. Klinkt niet heel slecht, integendeel. Maar het is aan alle kanten een schaamteloze kopie van King Diamond. In muzikaal opzicht, qua zang, thematiek, naam van de band, de meer dan lullige clip. Maar goed: er zijn honderden AC/DC-rip offs, Mötorhead-na-apers en ook Gruesome krijgt als Death-copycat over het algemeen prima feedback. Waarom dan geen King Diamond-tribute? |
|
quote: Dat. VIESPEUK!!! |
|
quote: Euh ja, dus? |
|
Dat er niet veel mensen daar op staan te wachten. Hij leeft nog gewoon en treedt op. Motorhead niet, death niet. Imo, dus. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 20-07-2016 10:07] VIESPEUK!!! |
|
quote: AC/DC treedt ook nog op, Mötorhead tot voor een dik half jaar geleden ook nog. Alleen Death niet. |
|
Ok, ik sta er iig niet op te wachten, dan. VIESPEUK!!! |
|
Had je niet beter Metal-B(etweter) kunnen heten? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: die is wel heel matig.... |
|
Pot --> ketel --> zwart. 5 Euro's? Op je muil!! |
Index / Heavy Metal |