|
Auteur: |
|
|
Graveland Fest | 01.10.2016| The Maxx Sports and Events | Hoogeveen, Drenthe Line Up: - Grave (Speciale setlist bestaande uit nummers van de eerste drie albums) - God Dethroned - Dead Lord - Dead Congregation (Enige NL-show in 2016) - Herder - Emptiness - Incarceration - Radiathor - Dool (met ex-leden van The Devil's Blood en Elle Bandita) - Icons of Brutality Voor meer info en tickets: http://www.graveland-fest.com/ See you at GRAVELAND! |
|
Op zich een grappige line up, maar ik vind de entreeprijs erg hoog. Andere festivals met een soortgelijke line up kosten doorgaans 25 euro. |
|
35 euro voor deze line-up is echt bizar veel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voor zes bands en vier keer voorprogramma? Niet echt laag, maar zeker geen bizar hoge prijs. |
|
Je bedoelt twee headliners die iedereen al minstens 10x heeft gezien en 8 voorprogramma's die waarschijnlijk allemaal te kut voor woorden zijn. Stonehenge is 10 euro goedkoper, heeft 2,5 keer zoveel bands en een redelijke lading grote headliners. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
Graveland fest.. en dan geen Graveland in de line-up hebben... |
Index / Concerten |