IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Deadguy Vorige pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 23-08-2004 16:22 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Downloading...hold on...

campske666
Usericon van campske666
Posted 23-08-2004 16:27 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Hmmm...laten we beleefd blijven en het erbij houden dat het niet mijn stijl van muziek is...
Wel lekker agressief, maar ik zou er niet vrijwillig naar luisteren.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-08-2004 16:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ... als je normaliter naar mannetjes in strakke leren pakjes luister dan is dit wat te aggressief voor je

campske666
Usericon van campske666
Posted 23-08-2004 16:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 16:32 schreef Jenje het volgende:
Tja ... als je normaliter naar mannetjes in strakke leren pakjes luister dan is dit wat te aggressief voor je

Ik zei: laten we beleefd blijven.
En, de laatste tijd luister ik meer naar brullende mannetjes in iets minder strakke pakjes , maar dit is gewoon niet mijn ding.

Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 15-10-2004 19:51 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 22:02 schreef Jenje het volgende:
*Schop*

Ik zoek dus de full length Affection on a coworker heet ie geloof ik ... wie wil em verkopen?

De cd heet "fixation on a coworker" daarnaast hebben ze "work ethic" en met een andere zanger "screaming with.." uitgebracht.

Als je de zanger van fixation en work ethic goed vind.. ga dan direct naar de platenboer om de band "kiss it goodbye" te bestellen. want dat is nog even een tikkeltje beter.

Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 16-10-2004 13:51 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Edguy heerscht!

Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 16-10-2004 14:15 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

Edguy? Edguy zuigt, dit is een topic over DEADGUY

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2009 18:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha heb eindelijk alle releases (geloof ik) van deze band ..

Apart dat veel mensen die nu van stuitercore houden deze band links laten liggen ..

JWurm
Usericon van JWurm
Posted 05-08-2009 20:15 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Fixation On A Coworker is een klassiekertje

Daarnaast inderdaad Kiss It Goodbye met Tim van Deadguy, en Playing Enemy is ook zo'n godenband.

Maar Jenje, dan ben jij natuurlijk allang aan de Botch en de Coalesce toch? Rorschach en Unbroken zijn ook van die typische jaren negentig scheur-core helden

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 05-08-2009 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha, de rest boeit me niet zo eigenlijk, Deadguy is de enige band die het juiste voor mij combineert.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com