|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het side-project van de zangert van Secrets of the Moon, genaamd Crone heeft zang die me in de verte wel doet denken aan een doomy Oasis, beetje zeurderig nonchalant met een raspje. Crone klinkt als een soort latere Anathema/Oasis mix. Tenminste in mijn oren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Born on a Different Cloud gehoord ... ieuw! en dan dit wat een Beatles wanna be rockgedoe en die neuterige zang nee, echt niet signature |
|
quote: jip, leuke sfeer signature |
|
Vanavond ff luisteren, benieuwd. Edit. King Diamond al besproken? Net zoiets, geweldig of vreselijk. Ik ken mensen die de muziek van mf en kd goed vinden, maar de zang niet te doen. Gelukkig geen last van. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 25-08-2016 12:47] VIESPEUK!!! |
|
KD recent "herontdekt" ik was er mee gestopt na The Eye maar House Of God nu es goed doorgenomen ... lekker plaotje! signature |
|
quote: Zoiets ja. Verschrikkelijk. Boeiender |
|
quote: Had ik in het begin wel fiks moeite mee ja, toen ik net met MF in aanraking kwam. Was rond de release van Into the Unknown. Daarna wel liefhebber geworden, ook van King solo. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Sigur Ros. Zang is niet te doen. In Heima kwam ook naar voren dat het saaie gasten zijn. |
|
Jan-Chris de Koeijer (Gorefest) ging op iedere plaat steeds verrotter klinken, maar desondanks deed het geen afbreuk aan de muziek. Maar dat is mijn mening, volgens mij zijn er genoeg mensen met een andere mening hierover. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik vond hem op La Muerte echt heerlijk klinken. Scheelt ook dat het mijn eerste Gorefest-aanraking was. Hoe zit het nu eigenlijk met die band? Leven ze nog? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik vind zijn zang wel goed te doen, verstaanbare 'rustige' grunt op de goede manier. Past ook gewoon goed bij de bluesy inslag van Gorefest. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Precies, op 'Soul Survivor' is dat goed te horen. Ik vind dat echt een toffe plaat. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Na die plaat kwam nog 'Rise to Ruin', wat ook een vette plaat was. Ze bestaan nu, sinds een jaar of wat, niet meer helaas. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-08-2016 23:08] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik ook. Heerlijke plaat met superdegelijke songs die, in tegenstelling tot bij heel veel deathmetal, enorm op zichzelf staan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Verschrikkelijke grunt. Ik kan het niet aanhoren. Daarom boeit Gorefest mij ook totaal niet. Boeiender |
|
Bij de oude In Flames is het verschil tussen Mikael Stanne op Lunar Strain en Anders Friden nadien ontzettend. Friden verpest alles zo'n beetje. Schuldiner klonk het best op de laatste. Dave Vincent mijlen boven Tucker. Barnes-era, beste van CC. Verschil bij Dark Angel tussen verschillende zangers is eveneens groot. En nu gaan we vegen |
|
Ik vind van niet. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |