IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 21 + 22 okt: Into The Void @ Leeuwarden
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-08-2016 20:13 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Into The Void
Neushoorn, Leeuwarden


Vrijdag 21 oktober (aanvang: 20:00 uur):

Fu Manchu
Conan
Elder
The Machine
Dool
Hangman's Chair
Eleanora
+ 1tba

Zaterdag 22 oktober (aanvang: 14:30 uur):

Karma to Burn
Monolord
Long Distance Calling
Momomyth
Hexvessel
Lonely Kamel
Earth Ship
Limb
Komatsu
Tombstones
Black Rainbows
Tangled Horns
Darkher
ZooN
Wichsorrow
Alunah
Famyne


Combi-tickets: 35 euro

https://www.facebook.com/events/911094855639465/


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-08-2016 2:43 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Darkher is leuk maar daar ga ik niet voor naar Leeuwarden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 22-10-2016 11:26 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

De eerste dag is geweest. Gezellige avond gisteren.

Aangezien Hangman’s Chair dankzij de regen verlaat aanwezig was mocht Eleanora de kop afbijten.
Ik kom de zaal binnen en verwacht Hangman’s Chair. Helaas denk ik.
Eleanora: Screamo gebrul met post rock doom riffs. Totaal niet mijn ding. Maar bij het 2e nummer ben ik al in trance. Aangezien ze als eerste mogen beginnen staan ze op het grote podium, mooie lichtshow, te gek geluid en een intens optreden. Dikke prima.
Helaas waren de mannen redelijk vroeg weg. Ik wilde hier wel een elpee van kopen.

Hangman’s Chair hierna. Saaie doom uit Parijs. Hebben ze een lekker rifje waar je met je hoofdje mee kan knikken, houden ze vervolgens weer in met wazig gitaargetokkel. En dit bij elk nummer.
Elder: thuis wel eens beluisterd maar geen klik mee. Live is het erg lekker. Goede bassist ook. Later toch weer eens beluisteren.
Dool: Prima bandje. Energiek optreden en het beukt zo nu en dan lekker.
Steak Number 8: Het kan mij niet bekoren. Van te voren op youtube eens beluisterd, wat wel aardig was. Ik vind het niet bijzonder.
The Machine: Lekker zwaar maar voor de rest. hmm, nee. Na een paar nummers verloor ik mijn interesse. Het eerste nummer, door de gitarist als soundcheck bestempeld was het leukst. Traag en zwaar.
Fu Manchu: Ik heb destijds The Action Is Go cd gekocht toen hij uit was. Blindelings aangeschaft maar geweldig vind ik het niet. De band staat enrgiek te spelen, de fans vinden het mooi. En daar gaat het om.
Aangezien ik al vanaf half 6 wakker was i.v.m. werk, lekker naar huis na een 5 nummers. Vandaag weer verder kijken.

Eleanora was voor mij de band van de dag.

Vanavond CONAN!
Helaas wel weer een overlap met Monomyth.



bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-10-2016 19:09 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Niemand anders van zware metalen hierheen geweest? Behalve Vitus Frank?

Affijn. Een zeer geslaagde 2e dag.
Korte versie: Bier en DOOOOOM!
Genoten van:
Famyne: UK doom met zang die zo nu en dan aan Solitude Aeturnus deed denken. Prima bandje.
Witchsorrow: meer UK doom. De hipsters vonden er niets aan en liepen de zaal uit. Muziek liefhebbers bleven staan en genoten.
Monolord: Zwaaaar materiaal uit Zweden. Supervet optreden.
Zaum: Zeer verrassend doom duo met drum en basgitaar en samples die oosters aan doen denken. Ze traden op in het cafe gedeelte. Een paar rode lampjes en voor de rest verlicht met kaarsen. Zeer verrassend.
Monomyth: In de kleine zaal maar zeer genietbaar. Helaas niet uitkunnen kijken want...
CONAN! Wat een optreden. flink staan te headbangen.

Soms een ander bandje even gekeken maar hmmm, toch weer weggelopen.
En volgens mij was het bij Tangled Horns, jezus wat een valse zang. Tijdens het eerste nummer gelijk weer de zaal uitgelopen.

Voor de rest bier en gezelligheid. Dikke prima.


bub


The_Black_Dragon
Usericon van The_Black_Dragon
Posted 29-10-2016 20:19 by The_Black_Dragon (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van The_Black_DragonQuote dit bericht

Alleen naar de zaterdag geweest. Erg vet dagje. We hadden kaarten gekocht speciaal voor Darkher maar dat liep helaas anders. Desalniettemin veel goeds gezien. Famyne is vooral een band die ik in de gaten blijf houden!

Tangled Horse was inderdaad zwaar bagger dankzij die aansteller van een "zanger"

[Dit bericht is gewijzigd door The_Black_Dragon op 29-10-2016 20:20]


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen