|
Auteur: |
|
|
Ik had vroeger een babygeit en die heette (b)rambi ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En hoe smaakte 'ie? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mutilation Rites klinkt voor black metal best ok. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ga wel even kijken bij Yob - Black Cobra - Au-Dessus - Mutilation Rites |
|
Ik ben tijdens deze editie twee dagen geweest, allebei ontzettend goed. Dit heb ik gezien (dikgedrukt: bands die er bovenuit sprongen): Donderdag: Kikagaku Moyo - Golden Dawn Arkestra - The Cult of Dom Keller - Thurston Moore Group Zondag: Kayo Dot - Ramesses - Wiegedood - Deerhoof - VVOVNDS x Svartvit - YOB [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 12-09-2016 19:22] |
|
Thurston Moore afgelopen weekend ook aan het werk gezien op het Leffingeleuren festival. Was daar ook bijzonder sterk. |
|
Yob viel juist wat tegen zondag. Denk dat dit de slechtste show was die ik ooit van de mannen gezien heb. Black Cobra, Au-Dessus en Mutilation Rites waren leuk voor een half uur. Ramesses was gaaf. |
Index / Concerten |