|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik gebruik beide... in het begin alleen pc maar tegen woordig eerst tekenen en dan digitaal bewerken. |
|
quote: Laatste oftopic Belgisch bestaat niet, het is Vlaams. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik gebruik altijd paint |
|
photoshop, painter,... ...maar het liefst nog altijd met mijn B-tweetje, B-vijfje en kneedgom. ow... en chinese inkt, olieverf en aquarelverf niet te vergeten. mvg wk10 |
|
quote: zeiken over op of in, terwijl ie zelf per se niet goed schrijft... [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 11-11-2004 15:18] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
beide, ik ontwerp niet zoveel logo's op school deed ik altijd schetsen op papier. de beste ideeen ging ik uitwerken op de pc. van al die ideeen kom je vanzelf tot een tof logo. als je maar lang genoeg doorgaat. een website of iets dergelijks schets ik eerst op papier waar ik wat wil hebben. dit duurt in photoshop en dreamweaver uuuren. verder scan ik vaak getekende dingen of 'vlekken' |
|
quote: Hmm.. jammer dat de humor achter mijn bericht jou totaal ontgaan is.. gelukkig zag Beli dit wel in .. verder was het geen gezeik op Beli's schrijven. Dat was namelijk goed, alleen Belgisch ipv Nederlands EDIT: Maar je had natuurlijk wel gelijk over 'per se' .. mijn schrijfwijze, 'persé', doet vermoeden dat het woord uit het Frans komt, maar aangezien het gewoon uit het Latijns komt (letterlijk: 'door zich') is het inderdaad 'per se'... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-11-2004 22:00] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |