IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ontwerpen: PC of met de hand??? Vorige pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-11-2004 22:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 22:25 schreef beli mawr het volgende:
Die taalbarriere weer


Heersende taal trouwens, Belgisch.. had laatst op het werk Studio Brussel aan (ipv het inmiddels wel doodgedraaide Nederlandse 3FM .... ) .. ..


Odal
Usericon van Odal
Posted 10-11-2004 22:27 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

Ik gebruik beide... in het begin alleen pc maar tegen woordig eerst tekenen en dan digitaal bewerken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 10-11-2004 22:29 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 november 2004 22:26 schreef Valorian het volgende:
Heersende taal trouwens, Belgisch.. had laatst op het werk Studio Brussel aan (ipv het inmiddels wel doodgedraaide Nederlandse 3FM .... ) .. ..

Laatste oftopic

Belgisch bestaat niet, het is Vlaams.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Speedpiano
Usericon van Speedpiano
Posted 11-11-2004 0:15 by Speedpiano Wijzig reactieProfiel van SpeedpianoQuote dit bericht

ik gebruik altijd paint


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 11-11-2004 11:56 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

photoshop, painter,...

...maar het liefst nog altijd met mijn B-tweetje, B-vijfje en kneedgom.

ow... en chinese inkt, olieverf en aquarelverf niet te vergeten.


mvg wk10


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-11-2004 15:17 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2004 22:23 schreef Valorian het volgende:
Wel gaaf dat jullie in Belgie op de trein mogen zitten.. in Nederland moet je natuurlijk weer persé in de trein plaatsnemen, in het kader van 'veiligheidsvoorschriften'... fuckin' bureaucratische meuk altijd hier..


zeiken over op of in, terwijl ie zelf per se niet goed schrijft...

[Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 11-11-2004 15:18]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 11-11-2004 15:24 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

beide,
ik ontwerp niet zoveel logo's
op school deed ik altijd schetsen op papier. de beste ideeen ging ik uitwerken op de pc. van al die ideeen kom je vanzelf tot een tof logo. als je maar lang genoeg doorgaat.

een website of iets dergelijks schets ik eerst op papier waar ik wat wil hebben. dit duurt in photoshop en dreamweaver uuuren.

verder scan ik vaak getekende dingen of 'vlekken'



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-11-2004 21:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 15:17 schreef Aaaarco het volgende:
zeiken over op of in, terwijl ie zelf per se niet goed schrijft...


Hmm.. jammer dat de humor achter mijn bericht jou totaal ontgaan is.. gelukkig zag Beli dit wel in .. verder was het geen gezeik op Beli's schrijven. Dat was namelijk goed, alleen Belgisch ipv Nederlands

EDIT: Maar je had natuurlijk wel gelijk over 'per se' .. mijn schrijfwijze, 'persé', doet vermoeden dat het woord uit het Frans komt, maar aangezien het gewoon uit het Latijns komt (letterlijk: 'door zich') is het inderdaad 'per se'...



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-11-2004 22:00]


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen